Napisano 22 Grudzień 200420 l witam. Mam taki problem:) chciałem zrigować palce. Ale totalnie nie wiej jak to zrobic, widziałem w helpie jak to mozna zrobic. Niestety porzeba do tego uzyć skryptu ktory znajduje sie na płytce z dodatkami do Maxa 7. Zna ktos jeszcze jakkis sposób inny?? moze za posrednictwem jakichs suwaków? PLZ HELP ME!!
Napisano 22 Grudzień 200420 l Autor oki juz w sumie znalazłem :) ale jak ktos by chciał sie pochwalić własnymi rozwiązaniami :) to niech sie tu odzywa ;) PEACE
Napisano 23 Grudzień 200420 l hehe! Uwielbiam takie wątki :) Po prostu ręce opadają... Najprościej na kościach i użyć sówaków, które kontrolują zgięcia. Plus kilka takich można najczęstszych jak pięść, wskazanie palcem, itp. Dodaktowo można zadać każdemu paluchowi kontroler IK i puścić go po Splinie. To najbardziej efektywne metody moim zdaniem.
Napisano 23 Grudzień 200420 l Ja podobnie jak Kris_R na kościach, ale zamiast suwaków podczepiam jedną z właściwości Rotation (X/Y/Z w zależności od potrzeby), do Dummy. Wtedy obracasz kontroler.. i nie masz tylu suwaków na ekranie.
Napisano 23 Grudzień 200420 l A ja sie pochwale własnym tutkiem z zastosowaniem bajeru z maxa 7 link: http://shahow.hollosite.com/site/tutoriale/reactor_kosci/reactor_kosci.htm
Napisano 23 Grudzień 200420 l Problem tylko pojawia siew momencie, kiedy dłoń ma w trakcie animacji wykonac jakiś niestandartowy gest, np zgiać palce tak, aby z dłonią stanowiły kąt prosty. Żadne wire ani reaktor tego nie wykona, tylko animowana ścieżka dla IK ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto