Luchu Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 witam. Mam taki problem:) chciałem zrigować palce. Ale totalnie nie wiej jak to zrobic, widziałem w helpie jak to mozna zrobic. Niestety porzeba do tego uzyć skryptu ktory znajduje sie na płytce z dodatkami do Maxa 7. Zna ktos jeszcze jakkis sposób inny?? moze za posrednictwem jakichs suwaków? PLZ HELP ME!!
Luchu Napisano 22 Grudzień 2004 Autor Napisano 22 Grudzień 2004 oki juz w sumie znalazłem :) ale jak ktos by chciał sie pochwalić własnymi rozwiązaniami :) to niech sie tu odzywa ;) PEACE
Kris_R Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 hehe! Uwielbiam takie wątki :) Po prostu ręce opadają... Najprościej na kościach i użyć sówaków, które kontrolują zgięcia. Plus kilka takich można najczęstszych jak pięść, wskazanie palcem, itp. Dodaktowo można zadać każdemu paluchowi kontroler IK i puścić go po Splinie. To najbardziej efektywne metody moim zdaniem.
choobek Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 Ja podobnie jak Kris_R na kościach, ale zamiast suwaków podczepiam jedną z właściwości Rotation (X/Y/Z w zależności od potrzeby), do Dummy. Wtedy obracasz kontroler.. i nie masz tylu suwaków na ekranie.
Shahow Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 A ja sie pochwale własnym tutkiem z zastosowaniem bajeru z maxa 7 link: http://shahow.hollosite.com/site/tutoriale/reactor_kosci/reactor_kosci.htm
asblaze Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 Problem tylko pojawia siew momencie, kiedy dłoń ma w trakcie animacji wykonac jakiś niestandartowy gest, np zgiać palce tak, aby z dłonią stanowiły kąt prosty. Żadne wire ani reaktor tego nie wykona, tylko animowana ścieżka dla IK ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się