Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Otóż zaczołem zabawe patchami-surface, chyba tak sie ta metoda modelowania nazywa. Wszytko czaje jeśli codzi o modelowanie tą tehcniką tlyko mam problem.

Jak kurcze to wygładzić, szybko i bzstresowo. Ustawianie każdego vertexa jest straszne jeśli potrzebna jest gładka pwoierzchnia. Koszmar, jest na to jakiś prosty sposób? Tylko nie mówcie mi, że trzeba się tak długo bawić aż się ustawi wszystko ręcznie.

 

patche.jpg

No jak widać po renderingu widać te cholerne krawędzie. Da się jakoś bezstresowo tego pozbyć, wygładzić?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam, ja takie rzeczy robie w edit poly ! ! !- potem meshsmooth i jest git. a w twoim przypadku...ja by zrezygnował z tej metody i przerobił na poly. - a jak wygładzić >>>>>>>>>>

Napisano
  • Autor

Poly modeling znam ale teraz robie w tym, więc... Relax tu nie będzie działać.

 

Dobra Patch Smooth załatwił sprawę może nieidealnie ale znaczenie pomaga.

Napisano

Hej. Widze po siatce, ze model posiada duza ilosc krotkich splineow, postaraj sie czesc splineow polaczyc ze soba, a wierzcholki splineow ustaw (albo podreguluj) przez bezier.

 

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności