Napisano 22 Grudzień 200420 l Otóż zaczołem zabawe patchami-surface, chyba tak sie ta metoda modelowania nazywa. Wszytko czaje jeśli codzi o modelowanie tą tehcniką tlyko mam problem. Jak kurcze to wygładzić, szybko i bzstresowo. Ustawianie każdego vertexa jest straszne jeśli potrzebna jest gładka pwoierzchnia. Koszmar, jest na to jakiś prosty sposób? Tylko nie mówcie mi, że trzeba się tak długo bawić aż się ustawi wszystko ręcznie. No jak widać po renderingu widać te cholerne krawędzie. Da się jakoś bezstresowo tego pozbyć, wygładzić?
Napisano 22 Grudzień 200420 l witam, ja takie rzeczy robie w edit poly ! ! !- potem meshsmooth i jest git. a w twoim przypadku...ja by zrezygnował z tej metody i przerobił na poly. - a jak wygładzić >>>>>>>>>>
Napisano 23 Grudzień 200420 l Autor Poly modeling znam ale teraz robie w tym, więc... Relax tu nie będzie działać. Dobra Patch Smooth załatwił sprawę może nieidealnie ale znaczenie pomaga.
Napisano 10 Styczeń 200520 l Hej. Widze po siatce, ze model posiada duza ilosc krotkich splineow, postaraj sie czesc splineow polaczyc ze soba, a wierzcholki splineow ustaw (albo podreguluj) przez bezier. Pozdrawiam