MatPat Napisano 22 Grudzień 2004 Share Napisano 22 Grudzień 2004 Otóż zaczołem zabawe patchami-surface, chyba tak sie ta metoda modelowania nazywa. Wszytko czaje jeśli codzi o modelowanie tą tehcniką tlyko mam problem. Jak kurcze to wygładzić, szybko i bzstresowo. Ustawianie każdego vertexa jest straszne jeśli potrzebna jest gładka pwoierzchnia. Koszmar, jest na to jakiś prosty sposób? Tylko nie mówcie mi, że trzeba się tak długo bawić aż się ustawi wszystko ręcznie. No jak widać po renderingu widać te cholerne krawędzie. Da się jakoś bezstresowo tego pozbyć, wygładzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 22 Grudzień 2004 Share Napisano 22 Grudzień 2004 witam, ja takie rzeczy robie w edit poly ! ! !- potem meshsmooth i jest git. a w twoim przypadku...ja by zrezygnował z tej metody i przerobił na poly. - a jak wygładzić >>>>>>>>>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 22 Grudzień 2004 Share Napisano 22 Grudzień 2004 * relax - pardom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 23 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2004 Poly modeling znam ale teraz robie w tym, więc... Relax tu nie będzie działać. Dobra Patch Smooth załatwił sprawę może nieidealnie ale znaczenie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Kucharz Napisano 10 Styczeń 2005 Share Napisano 10 Styczeń 2005 Hej. Widze po siatce, ze model posiada duza ilosc krotkich splineow, postaraj sie czesc splineow polaczyc ze soba, a wierzcholki splineow ustaw (albo podreguluj) przez bezier. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi