Napisano 23 Grudzień 200420 l Mam problem z połączeniem emitera cząsteczek(PF Source) z grawitacją ,tak aby grawitacja oddziałowywałą na emiter cząstek. Prosze o pomoc!!
Napisano 23 Grudzień 200420 l tak przedstawiles problem jak bys nie umial ich polaczyc (bindem) jakies konkrety ?
Napisano 23 Grudzień 200420 l PF inaczej łączysz z grawitacją. Wejdź w tego graficznego event-editora i dodaj pole "force". Tam podłącz grawitacje.
Napisano 23 Grudzień 200420 l Autor Prubowalem za pomocą Force, ale mi nie wychodzi;( Napiszesz dokladnie jak to zrobic??:D
Napisano 23 Grudzień 200420 l Autor Wielkie dzięki!! DZIAŁA!!!! Tylko mam jeszcze jedno pytanie{ chyba Cię zamęcze, ale wybacz mi to:D} chcialem zrobic tą fontanne wg tutoriala, ale moje cząstki to duze trójkąty, a nie woda;(
Napisano 23 Grudzień 200420 l Autor Tutorial jest z http://www.max3d.pl {http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs14/tutfon.htm} maxa mam 7:D
Napisano 23 Grudzień 200420 l no wiec tak.... musisz zmienic ksztalt czastecki, w tym tutku kolo uzywa particle + .. nie wiem co to jest ale :D mozesz sprobowac zrobic sobie to z stndartowego supers praya, tylko daj czasteczki METABALLLS, albo skoro masz 7 to i bawisz sie PF to podepnij BLOB MESHA pod niego. W tutku tak wyglada bo jest "strecz"... moze sie na cos przydalem:)
Napisano 23 Grudzień 200420 l Autor Jak daje super spraya to cząsteczki lecą tylko do góry i nie wiem jak je "rozrzucic". Nie wiem tesh gdzie jest BLOB MESH, a pozatym PF source nie chce siem podlaczyc do deflectora:/
Napisano 23 Grudzień 200420 l Autor Wszystko działa!! Wielkie THX wszystkim co mi pomogli. Temat uważam za zamknięty;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto