Skocz do zawartości

Problem z prawidlowym oswietleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z ustawieniem odpowiedniego swietlenia w scenie. Chodzi mi o oswietlenie swiatlem zewnetrznym. Rzecz jasna chcielbym aby to wygladalo jak w rzeczywistosci. Mam nadzieje ze mi ktos pomoze. Zgory dziekuje!

Ps. brazil renderer v1.0, chetnie wyslucham innych sugestji na temat tego obrazka!

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podaj ustawienia i looknij na review - www.mati3d.prv.pl dział teksty.

Napisano

Ustawilem to w nastepujacy sposob:

1 swiatlo brazil directional mult 1,0, od zewnatrz exclude szyby

1 swiatlo brazil omni wewnatrz pomieszczenia, shadows off

 

Luma server

shade rate min -1, max 2

view rate 20

indirect energy filters

diffuse 2,4

specular 1,2

 

Co do ustawien luma server to chyba sa ok? Probowalem jeszcze samo directional + sky light z bounces na 2, w pomieszczeniu robi sie jasno i niby wszystko jest ok!, ale obrazek jest strasznie ziarnisty i niczym niemoge tego zlikwidowac. Podejzewam ze musze cos poszperac w photon maps?

 

Ps. Dziekuje za szybka odpowiedz, czekam na dalsze wskazowki

Napisano

Dzieki wam udalo mi sie doprowadzic to do takiego stanu. Troszke ta sciana jest jeszcze dziwna, ziarnista. Co dalej mam z tym zrobic?

Dzieki za wsparcie mojej niewiedzy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności