Skocz do zawartości

SS czyli SuperSpray ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Gotowi na kolejne pytanko asblazka?? ;)

Zamieszcze je w 2 postach, żeby grafiki były widoczne.

 

Super Spray jak działa kazdy wie. Jednak zdezyłem sie z drobnym problemem polegajacym na kontroli obrotu emitowanych cząsteczek.

 

Punkt wyjściowy wygląda jak niżej, przy obrocie emitera o 90stopni. cząsteczki nie ulegaja zadnemu obrotowi.... fajnie jest:)

 

CDN za chwilę ;)

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jednak chciałbym, żeby kąt nachylenia particli odpowiadał, kątowi obrotu Emitera.... przełączam zaznaczone guziczki ;)

 

Jednak particle dostaja jakiegos dziwnego obrotu w około własnej osi... jak to wyeliminowac, lub jaki zastosowac emiter, oprócz PF, żeby dac sobie z tym radę???

 

Pozdrawiam

Napisano

Zauważyłem, że obiekty nie mają nadanej rotacji, czyli nie obracaja sie w czasie lotu, ale COŚ im zmienia kąt środkowy względem obiektu pierwotnego w momencie emisji. WRRR

Napisano

Jest taka opcja w Subframe Sampling co się zwie Emmiter Rotation... może to coś da?

 

/EDIT/ Zauważyłem jeszcze zakładkę Object Motion Inheritence... pewnie ma coś wspólnego z ruchem cząsteczek... może oznacza dziedziczenie ruchu od emitera (np. rotacji?)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności