asblaze Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 Gotowi na kolejne pytanko asblazka?? ;) Zamieszcze je w 2 postach, żeby grafiki były widoczne. Super Spray jak działa kazdy wie. Jednak zdezyłem sie z drobnym problemem polegajacym na kontroli obrotu emitowanych cząsteczek. Punkt wyjściowy wygląda jak niżej, przy obrocie emitera o 90stopni. cząsteczki nie ulegaja zadnemu obrotowi.... fajnie jest:) CDN za chwilę ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted December 30, 2004 Author Share Posted December 30, 2004 Jednak chciałbym, żeby kąt nachylenia particli odpowiadał, kątowi obrotu Emitera.... przełączam zaznaczone guziczki ;) Jednak particle dostaja jakiegos dziwnego obrotu w około własnej osi... jak to wyeliminowac, lub jaki zastosowac emiter, oprócz PF, żeby dac sobie z tym radę??? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackTalon Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 Witam...moze zanimuj parametr User Defined w Spin axis control. W osi X (taką masz chyba oś obrotu) klatki 0-100... kąt 0-90 stopni. Nie jestem pewien czy to pomoże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted December 30, 2004 Author Share Posted December 30, 2004 pomoże... ale nei w momencie w którym emiter przywiazany jest do obektu, który lata po załej scenie ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackTalon Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 ...aha ;) Może jakiś Script Masta' Ci pomoże:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted December 30, 2004 Author Share Posted December 30, 2004 Zauważyłem, że obiekty nie mają nadanej rotacji, czyli nie obracaja sie w czasie lotu, ale COŚ im zmienia kąt środkowy względem obiektu pierwotnego w momencie emisji. WRRR Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackTalon Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 Jest taka opcja w Subframe Sampling co się zwie Emmiter Rotation... może to coś da? /EDIT/ Zauważyłem jeszcze zakładkę Object Motion Inheritence... pewnie ma coś wspólnego z ruchem cząsteczek... może oznacza dziedziczenie ruchu od emitera (np. rotacji?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted December 30, 2004 Author Share Posted December 30, 2004 Niestety... to przerabiałem... Subframe sampling działą na co innego.... a Object Motion też ;) Sprawdzałem wieloktrotnie :) Niema nikt pomysłów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 no ja mam.... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted December 30, 2004 Author Share Posted December 30, 2004 Thx :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now