asblaze Napisano 30 Grudzień 2004 Share Napisano 30 Grudzień 2004 Gotowi na kolejne pytanko asblazka?? ;) Zamieszcze je w 2 postach, żeby grafiki były widoczne. Super Spray jak działa kazdy wie. Jednak zdezyłem sie z drobnym problemem polegajacym na kontroli obrotu emitowanych cząsteczek. Punkt wyjściowy wygląda jak niżej, przy obrocie emitera o 90stopni. cząsteczki nie ulegaja zadnemu obrotowi.... fajnie jest:) CDN za chwilę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2004 Jednak chciałbym, żeby kąt nachylenia particli odpowiadał, kątowi obrotu Emitera.... przełączam zaznaczone guziczki ;) Jednak particle dostaja jakiegos dziwnego obrotu w około własnej osi... jak to wyeliminowac, lub jaki zastosowac emiter, oprócz PF, żeby dac sobie z tym radę??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlackTalon Napisano 30 Grudzień 2004 Share Napisano 30 Grudzień 2004 Witam...moze zanimuj parametr User Defined w Spin axis control. W osi X (taką masz chyba oś obrotu) klatki 0-100... kąt 0-90 stopni. Nie jestem pewien czy to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2004 pomoże... ale nei w momencie w którym emiter przywiazany jest do obektu, który lata po załej scenie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlackTalon Napisano 30 Grudzień 2004 Share Napisano 30 Grudzień 2004 ...aha ;) Może jakiś Script Masta' Ci pomoże:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2004 Zauważyłem, że obiekty nie mają nadanej rotacji, czyli nie obracaja sie w czasie lotu, ale COŚ im zmienia kąt środkowy względem obiektu pierwotnego w momencie emisji. WRRR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlackTalon Napisano 30 Grudzień 2004 Share Napisano 30 Grudzień 2004 Jest taka opcja w Subframe Sampling co się zwie Emmiter Rotation... może to coś da? /EDIT/ Zauważyłem jeszcze zakładkę Object Motion Inheritence... pewnie ma coś wspólnego z ruchem cząsteczek... może oznacza dziedziczenie ruchu od emitera (np. rotacji?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2004 Niestety... to przerabiałem... Subframe sampling działą na co innego.... a Object Motion też ;) Sprawdzałem wieloktrotnie :) Niema nikt pomysłów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel Napisano 30 Grudzień 2004 Share Napisano 30 Grudzień 2004 no ja mam.... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2004 Thx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się