Napisano 30 Grudzień 200420 l Gotowi na kolejne pytanko asblazka?? ;) Zamieszcze je w 2 postach, żeby grafiki były widoczne. Super Spray jak działa kazdy wie. Jednak zdezyłem sie z drobnym problemem polegajacym na kontroli obrotu emitowanych cząsteczek. Punkt wyjściowy wygląda jak niżej, przy obrocie emitera o 90stopni. cząsteczki nie ulegaja zadnemu obrotowi.... fajnie jest:) CDN za chwilę ;)
Napisano 30 Grudzień 200420 l Autor Jednak chciałbym, żeby kąt nachylenia particli odpowiadał, kątowi obrotu Emitera.... przełączam zaznaczone guziczki ;) Jednak particle dostaja jakiegos dziwnego obrotu w około własnej osi... jak to wyeliminowac, lub jaki zastosowac emiter, oprócz PF, żeby dac sobie z tym radę??? Pozdrawiam
Napisano 30 Grudzień 200420 l Witam...moze zanimuj parametr User Defined w Spin axis control. W osi X (taką masz chyba oś obrotu) klatki 0-100... kąt 0-90 stopni. Nie jestem pewien czy to pomoże.
Napisano 30 Grudzień 200420 l Autor pomoże... ale nei w momencie w którym emiter przywiazany jest do obektu, który lata po załej scenie ;)
Napisano 30 Grudzień 200420 l Autor Zauważyłem, że obiekty nie mają nadanej rotacji, czyli nie obracaja sie w czasie lotu, ale COŚ im zmienia kąt środkowy względem obiektu pierwotnego w momencie emisji. WRRR
Napisano 30 Grudzień 200420 l Jest taka opcja w Subframe Sampling co się zwie Emmiter Rotation... może to coś da? /EDIT/ Zauważyłem jeszcze zakładkę Object Motion Inheritence... pewnie ma coś wspólnego z ruchem cząsteczek... może oznacza dziedziczenie ruchu od emitera (np. rotacji?)
Napisano 30 Grudzień 200420 l Autor Niestety... to przerabiałem... Subframe sampling działą na co innego.... a Object Motion też ;) Sprawdzałem wieloktrotnie :) Niema nikt pomysłów?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto