Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Gotowi na kolejne pytanko asblazka?? ;)

Zamieszcze je w 2 postach, żeby grafiki były widoczne.

 

Super Spray jak działa kazdy wie. Jednak zdezyłem sie z drobnym problemem polegajacym na kontroli obrotu emitowanych cząsteczek.

 

Punkt wyjściowy wygląda jak niżej, przy obrocie emitera o 90stopni. cząsteczki nie ulegaja zadnemu obrotowi.... fajnie jest:)

 

CDN za chwilę ;)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Jednak chciałbym, żeby kąt nachylenia particli odpowiadał, kątowi obrotu Emitera.... przełączam zaznaczone guziczki ;)

 

Jednak particle dostaja jakiegos dziwnego obrotu w około własnej osi... jak to wyeliminowac, lub jaki zastosowac emiter, oprócz PF, żeby dac sobie z tym radę???

 

Pozdrawiam

Napisano

Witam...moze zanimuj parametr User Defined w Spin axis control. W osi X (taką masz chyba oś obrotu) klatki 0-100... kąt 0-90 stopni. Nie jestem pewien czy to pomoże.

Napisano
  • Autor

pomoże... ale nei w momencie w którym emiter przywiazany jest do obektu, który lata po załej scenie ;)

Napisano
  • Autor

Zauważyłem, że obiekty nie mają nadanej rotacji, czyli nie obracaja sie w czasie lotu, ale COŚ im zmienia kąt środkowy względem obiektu pierwotnego w momencie emisji. WRRR

Napisano

Jest taka opcja w Subframe Sampling co się zwie Emmiter Rotation... może to coś da?

 

/EDIT/ Zauważyłem jeszcze zakładkę Object Motion Inheritence... pewnie ma coś wspólnego z ruchem cząsteczek... może oznacza dziedziczenie ruchu od emitera (np. rotacji?)

Napisano
  • Autor

Niestety... to przerabiałem... Subframe sampling działą na co innego.... a Object Motion też ;) Sprawdzałem wieloktrotnie :)

Niema nikt pomysłów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności