MegaKozAK Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Witam. Robie takie coś z koleżanką i pojawił się problem :). Jedno światło daleko daleko od sceny(ale nie w tym problem :) ) obiekt twardo siedzi na ziemi do tego oświetlenie Hdri 2x pośrednia iluminacja , brazil render. Kto mi powie co sie dzieje z tym cieniem !! http://home.autocom.pl/kf/gereon10.jpg
illy Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 nie jestem pewien, a czy uzywasz matte/shadow? czy sa 2 plane'y? hdri w materiale czy environment? daj siatke
MegaKozAK Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 Hdri w enviroment i juz wiem co powoduje ten efekt... Jak dałem Kulke jako tło ( oczywiscie wylkuczyłem ją w luma serv. ) pojawiają się takie przekłamania :|. Moze ma to związek z pośr. iluminacją ale nie jestem przekonany bo zmiany dotyczą tylko kilku cieni i tylko tych rzucanych przez omni.
Ania Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 a jaki masz bias w ustawieniach cienia? sproboj z biasem zero.
Isso Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 a mi się zdaje że to tak troszke lata ? nie wiem moze sie myle
illy Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 isso: przeczytaj pierwszy post! On wlasnie nie wie jak to poprawic
MegaKozAK Napisano 1 Styczeń 2005 Autor Napisano 1 Styczeń 2005 Wydaje mi się ze to tak: po dodaniu kulki jako tła światło rozproszone odbija sie od niej (mimo wykluczenia z luma ) i rozjaśnia scene... tyle ,ze wtedy powinno działać na całość a zdaje się oddziaływać tylko na cienie :| Taki jest efekt bez kulki. Czy da się wykluczyć jakoś obiekt z pośr. iluminacji ?
MegaKozAK Napisano 4 Styczeń 2005 Autor Napisano 4 Styczeń 2005 Chyba skończyłem więc mordujcie krytykujcie i mowcie co jeszcze ew. mozna poprawić http://home.autocom.pl/kf/ger.jpg
Ania Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 tekstura na dachu sie powtarza. podobaja mi sie biale narozniki. zrobisz jakies otoczenie?
RK Napisano 5 Styczeń 2005 Napisano 5 Styczeń 2005 Mi się bardzo podoba. Rzeczy do których się czepiam to- dokładnie- czepiactwo historyka sztuki, także ignoruj wedle uznania. Tekstura dachu- standardowy max o ile mnie moje przeżarte wódą oczka nie mylą- może warto je zmienić na coś odrobinę mniej znanego (i na dodatek nie będącego gontem którego nota bene do krycia budowli romańskich chyba nie stosowano). Jeśli wapień narożników jest taki czysty (świeżo po wybudowaniu) to ściany chyba również powinny być trochę świeższe ? Zwłaszcza że zaczynano raczej od narożników. Strasznie wielkie bloki kamienia w apsydzie prezbiterium (i strasznie dziwaczny westwerk ale to pewnie propozycja rekonstrukcji taka dziwaczna). Bardzo mocno wystaje obróbka oculusa w ścianie szczytowej prezbiterium- ciut za mocno chyba jak na nasz romanizm (chociaż kto go tam wie). Modelik śliczny i cukiereczny- może dodaj całe wzgórze wawelskie ? Byłoby urocze. OT: A ja durny się z koleżankami głupotami zajmowałem zamiast 3d dłubać. Ech...
MegaKozAK Napisano 5 Styczeń 2005 Autor Napisano 5 Styczeń 2005 Ale pojazd... Ale jak najbardziej konstruktywny :). Wzorowałem się na multimedialnej prezentacji wawelu z okresu romańskiego. ( nie było to nic pięknego ale załozylem ze przedstawia prawdę historyczną. Moj błąd ). W takim razie czym to pokrywali ??
RK Napisano 5 Styczeń 2005 Napisano 5 Styczeń 2005 Stary, no co Ty ? Model jest śliczny a czepiać się będą tylko frustraci po różnych nieproduktywnych studiach. Co do krycia dachu to trzeba by się przejść na "Wawel zaginiony" i zerknąć co się zachowało- o ile kojarzę coś wygrzebali. W Europie zachodniej powiedziałbym dachówka ceramiczna albo łupek- w Polsce chyba... dachówka ceramiczna lub łupek :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się