Skocz do zawartości

problem z bitmapkami HEEELPPP!!!!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

fak, szit i wogóle ..... :P

niewiem czy ten problem tutaj czy do pomocy maxa no ale....

akurat na rozpoczęcie roku 2005 pojawia mi się w maxie spory problem :(

no więc zrobiłem sobie bardzo ładne (duże) blueprinty z grafiki wektorowej (audi a3) no i powychodziły takie bitmapki:

bok - 4096x2048 - 8MB

góra - 4096x2048 - 8MB

przód - 2048x2048 -4MB

tył - 2048x2048 - 4MB

sieknełem 4 odpowiednie plane'y i nałożyłem mapki :) ... obracam perspective i ............. mam ze 2 klatki na sekunde :( paranoja

żeby było ciekawiej jak jest jedna mapka (obojętnie czy 4 czy 8 MB) to chodzi perfekcyjnie, a jak są to np 2 mapki po 4MB, lub wszystkie 4, ..... czy nawet 8 po skopiowaniu to chodzi tak samo 2fps !!!!! o_O !!!!! bardzo dziwne to mi się wydaje

wydaje mi się że to nie wina sprzętu (raczej napewno) ale napisze :P

amd athlon XP 1600+, 1GB ddr 333MHz, szybciutki hdd UDMA133 8MB cachu, i uwaga ... gf2 mx 400 64MB :/

max ustawiony na direct 3d, direct x 8.1 (na 9.0 gf2 się wiesza)

 

HELP !!!!!!!!!!!!

 

tylko nie mówcie żebym sobie pomniejszył blueprinty bo to nie o to chodzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

cropujesz?????? możesz jaśniej?? :]

najbardziej dziwi mnie to że jedna 8MB 4096x2048 śmiga perfekcyjnie a dwie 4megowe 2048x2048 włączone razem już nie :( a niby to takie same obciązenie :|

 

nikt nie ma pomysłu co z tym zrobić ??????????????

piszcie coś :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności