javor Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 fak, szit i wogóle ..... :P niewiem czy ten problem tutaj czy do pomocy maxa no ale.... akurat na rozpoczęcie roku 2005 pojawia mi się w maxie spory problem :( no więc zrobiłem sobie bardzo ładne (duże) blueprinty z grafiki wektorowej (audi a3) no i powychodziły takie bitmapki: bok - 4096x2048 - 8MB góra - 4096x2048 - 8MB przód - 2048x2048 -4MB tył - 2048x2048 - 4MB sieknełem 4 odpowiednie plane'y i nałożyłem mapki :) ... obracam perspective i ............. mam ze 2 klatki na sekunde :( paranoja żeby było ciekawiej jak jest jedna mapka (obojętnie czy 4 czy 8 MB) to chodzi perfekcyjnie, a jak są to np 2 mapki po 4MB, lub wszystkie 4, ..... czy nawet 8 po skopiowaniu to chodzi tak samo 2fps !!!!! o_O !!!!! bardzo dziwne to mi się wydaje wydaje mi się że to nie wina sprzętu (raczej napewno) ale napisze :P amd athlon XP 1600+, 1GB ddr 333MHz, szybciutki hdd UDMA133 8MB cachu, i uwaga ... gf2 mx 400 64MB :/ max ustawiony na direct 3d, direct x 8.1 (na 9.0 gf2 się wiesza) HELP !!!!!!!!!!!! tylko nie mówcie żebym sobie pomniejszył blueprinty bo to nie o to chodzi
Master Kiełbaster Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 mi na 128 MB karcie chodzi takie coś płynnie tylko że te dwie największe mapy wczytuje i cropuje do 2048x2048.
javor Napisano 1 Styczeń 2005 Autor Napisano 1 Styczeń 2005 cropujesz?????? możesz jaśniej?? :] najbardziej dziwi mnie to że jedna 8MB 4096x2048 śmiga perfekcyjnie a dwie 4megowe 2048x2048 włączone razem już nie :( a niby to takie same obciązenie :| nikt nie ma pomysłu co z tym zrobić ?????????????? piszcie coś :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się