Napisano 1 Styczeń 200520 l fak, szit i wogóle ..... :P niewiem czy ten problem tutaj czy do pomocy maxa no ale.... akurat na rozpoczęcie roku 2005 pojawia mi się w maxie spory problem :( no więc zrobiłem sobie bardzo ładne (duże) blueprinty z grafiki wektorowej (audi a3) no i powychodziły takie bitmapki: bok - 4096x2048 - 8MB góra - 4096x2048 - 8MB przód - 2048x2048 -4MB tył - 2048x2048 - 4MB sieknełem 4 odpowiednie plane'y i nałożyłem mapki :) ... obracam perspective i ............. mam ze 2 klatki na sekunde :( paranoja żeby było ciekawiej jak jest jedna mapka (obojętnie czy 4 czy 8 MB) to chodzi perfekcyjnie, a jak są to np 2 mapki po 4MB, lub wszystkie 4, ..... czy nawet 8 po skopiowaniu to chodzi tak samo 2fps !!!!! o_O !!!!! bardzo dziwne to mi się wydaje wydaje mi się że to nie wina sprzętu (raczej napewno) ale napisze :P amd athlon XP 1600+, 1GB ddr 333MHz, szybciutki hdd UDMA133 8MB cachu, i uwaga ... gf2 mx 400 64MB :/ max ustawiony na direct 3d, direct x 8.1 (na 9.0 gf2 się wiesza) HELP !!!!!!!!!!!! tylko nie mówcie żebym sobie pomniejszył blueprinty bo to nie o to chodzi
Napisano 1 Styczeń 200520 l mi na 128 MB karcie chodzi takie coś płynnie tylko że te dwie największe mapy wczytuje i cropuje do 2048x2048.
Napisano 1 Styczeń 200520 l Autor cropujesz?????? możesz jaśniej?? :] najbardziej dziwi mnie to że jedna 8MB 4096x2048 śmiga perfekcyjnie a dwie 4megowe 2048x2048 włączone razem już nie :( a niby to takie same obciązenie :| nikt nie ma pomysłu co z tym zrobić ?????????????? piszcie coś :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto