Jump to content

problem z bitmapkami HEEELPPP!!!!!!!!!!!


javor

Recommended Posts

fak, szit i wogóle ..... :P

niewiem czy ten problem tutaj czy do pomocy maxa no ale....

akurat na rozpoczęcie roku 2005 pojawia mi się w maxie spory problem :(

no więc zrobiłem sobie bardzo ładne (duże) blueprinty z grafiki wektorowej (audi a3) no i powychodziły takie bitmapki:

bok - 4096x2048 - 8MB

góra - 4096x2048 - 8MB

przód - 2048x2048 -4MB

tył - 2048x2048 - 4MB

sieknełem 4 odpowiednie plane'y i nałożyłem mapki :) ... obracam perspective i ............. mam ze 2 klatki na sekunde :( paranoja

żeby było ciekawiej jak jest jedna mapka (obojętnie czy 4 czy 8 MB) to chodzi perfekcyjnie, a jak są to np 2 mapki po 4MB, lub wszystkie 4, ..... czy nawet 8 po skopiowaniu to chodzi tak samo 2fps !!!!! o_O !!!!! bardzo dziwne to mi się wydaje

wydaje mi się że to nie wina sprzętu (raczej napewno) ale napisze :P

amd athlon XP 1600+, 1GB ddr 333MHz, szybciutki hdd UDMA133 8MB cachu, i uwaga ... gf2 mx 400 64MB :/

max ustawiony na direct 3d, direct x 8.1 (na 9.0 gf2 się wiesza)

 

HELP !!!!!!!!!!!!

 

tylko nie mówcie żebym sobie pomniejszył blueprinty bo to nie o to chodzi

Link to comment
Share on other sites

cropujesz?????? możesz jaśniej?? :]

najbardziej dziwi mnie to że jedna 8MB 4096x2048 śmiga perfekcyjnie a dwie 4megowe 2048x2048 włączone razem już nie :( a niby to takie same obciązenie :|

 

nikt nie ma pomysłu co z tym zrobić ??????????????

piszcie coś :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy