Napisano 1 Styczeń 200520 l Moją intencją było stworzenie spokojnej, ciepłej sceny przedstawiającej zapalonego papierosa w popielniczce na pułce. Chciałem, aby obraz był maxymalnie realny, co wyszło to wyszło :P. Za pomocą tej sceny miałem zamiar nauczyć się Mental Raya, więc komentarze i krytykę prosiłbym głównie pod tym kątem - choć wszelkie punkty widzenia mile widziane. Tworzone toto jest w 3dstudio 6 sp1. Dzięki za pomoc!
Napisano 1 Styczeń 200520 l Nieźle. Ale: 1. Scena mogła by być jaśniejsza (światło na cały pokój, nie?) 2. Tekstura ściany do wymiany (raczej takich w pokojach nie ma/ widać powtarzalność) 3. popielniczka - mniej kanciasta może? takie dziwne pionowe kreski się robią... 4. papieros - troche za idealny, nie widać że zapalony! 5. półka miodzio teksturka :) I chyba nie za bardzo to wszystko trzyma proporcje. Mam nadzieję, że posiedzisz nad tym jeszcze :) 3m sie, Imaginner
Napisano 1 Styczeń 200520 l 1. Papieros powinien być chociaż troche spalony.2. A gdzie popiół od papierosa??
Napisano 1 Styczeń 200520 l Autor No właśnie - z tym też miałem problem. Popielniczka jest zrobiona booleanem. Jak ją potem potraktowałem mesh smooth- tragedia, efekt miejscami wręcz odwrotny. Wymyśliłem, żeby ją slice'em całą potraktować - zrobić w miarę regularną kratkę. Po meshsmooth taki a nie inny efekt otrzymałem. Jak to obejść? Mogę ją oczywiście ręcznie modelować, wiem, ale czy jest taka potrzeba?
Napisano 1 Styczeń 200520 l 1. Papieros powinien być chociaż troche spalony.2. A gdzie popiół od papierosa?? Skoro papieros nie jest nadpalony to jak mzoe byc popiol? ;]
Napisano 2 Styczeń 200520 l Autor Papieros będzie nadpalony, popiół będzie i w popielniczce i na fajku...acha, co do proporcji, papieros to "rocket" - dla "niewtajemniczonych" one są ciutkę dłuższe i węższe od normalnych. POzdrawiam, może jutro jakiś apdejt będzie.
Napisano 2 Styczeń 200520 l Jeśli scena ma być ciepła i intymna, to zmień kadr na ciaśniejszy... skocentruj uwagę widza na czymś konkretnym. Myślę, że żar z papierosa może stanowić taki najmocniejszy akcent. To mają do siebie żywioły, że 'przyciągają'. A te bycze fragmenty blatu stołu i ściany wywal... są niepotrzebne dla wyrazu tej sceny... 3/4 jeśli nie więcej to będzie samo światło i teksturki. Bo modeling to dość prosty, więc klimat musisz wydobyć kolorem i atmosferą całości.... na razie mdło i tak jakoś nijako
Napisano 2 Styczeń 200520 l Chciałem, aby obraz był maxymalnie realnyWg mnie najbardziej odrealnia scene ta czern po lewej. Moze nie tyle czern co przejscie miedzy swiatlem a czernia. Bezpieczniej byloby pozostawic tamten rejon w polmroku. Faktury sciany i pulki sa tez zbyt mdle; skoro popielniczka jest taka ostra, to rowniez tekstury w ramach okreslonej glebi ostrosci powinny zachowac wyrazistosc. Mam nadzieje, ze sie nie obrazisz, pare minut w PS zeby nakreslic to o czym mowie: (w razie czego daj znac, usune)
Napisano 2 Styczeń 200520 l Myśle że ściana powinna być pokojowa i więcej rozproszonego światła, chyba że jest barowa więc powinno być półmrok taki chyba i przedewszystkim dym biały a nie czarny, nawet ruskie pierestrojki w opakowaniu po kredkach daja biały :-) Drugi render ciekawszy Pozdrawiam
Napisano 2 Styczeń 200520 l za ciemno... nadpal papierosa, zrob sciane jak w pokoju, rzadko kiedy sciany w domu sa z kamienia. tjw jasniejszy dym i bedzie super ;) pozdro
Napisano 2 Styczeń 200520 l Autor mam problemy ze sprzętem, mikro update... Dzięki za uwagi, tylko karte graficzną podniosę (miałem fx5900 ultra, teraz pracuję na s3 virge, więc mam lekcję pokory...) i zrobię wszystko..
Napisano 2 Styczeń 200520 l Teraz to ten dym wyglada troche jak krysztal z lodu lub dmuchany woreczek foliowy :D . Swiatlo juz lepsze, tylko nie wiem co po lewej stronie robi ta decha.
Napisano 2 Styczeń 200520 l osobiscie - nie bardzo mi to podchodzi, dym powinien dawac subtelny cien na scianie ;P , ps leander ładnie to poprawiłes...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto