asblaze Napisano 5 Styczeń 2005 Share Napisano 5 Styczeń 2005 Słuchajcie... potrzebuje pomocy przy puppetshopie ;) Po zbudowaniu pupeta, i utworzeniu go, nie wiem czemu gizma kręgosłupa i szyi robią sie 4 razy większe od postaci.Wie ktoś jak nad tym zapanować? Można je zmniejszyć używajac CONTROL, ale zmniejszają się nie do swojego pivotu, tylko do cetntrum, które zlokalizowane jest za postacią. Na obrazku wszystko widać.... fioletowy box to gizmo kręgosłupa. a pomarańczowy - szyi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 6 Styczeń 2005 Share Napisano 6 Styczeń 2005 A nie da się ich zwyczajnie przeskalować narzędziem do skalowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 6 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2005 Kris ;) To była pierwsza rzecz jaka sprawdziłem ;) Niestety nie można. One maja własne narzędzia do wielkości tak jak pisałem. Mało tego. Jak chciałem zrobic dummys, ustawic w około głowy i piersi, to w momencie przypiecia tych elementów do dummys, szag trafia całą hierarhię. Jeszcze sprawdzę Orientation constrain. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się