asblaze Posted January 5, 2005 Posted January 5, 2005 Słuchajcie... potrzebuje pomocy przy puppetshopie ;) Po zbudowaniu pupeta, i utworzeniu go, nie wiem czemu gizma kręgosłupa i szyi robią sie 4 razy większe od postaci.Wie ktoś jak nad tym zapanować? Można je zmniejszyć używajac CONTROL, ale zmniejszają się nie do swojego pivotu, tylko do cetntrum, które zlokalizowane jest za postacią. Na obrazku wszystko widać.... fioletowy box to gizmo kręgosłupa. a pomarańczowy - szyi. Pozdrawiam
Kris_R Posted January 6, 2005 Posted January 6, 2005 A nie da się ich zwyczajnie przeskalować narzędziem do skalowania?
asblaze Posted January 6, 2005 Author Posted January 6, 2005 Kris ;) To była pierwsza rzecz jaka sprawdziłem ;) Niestety nie można. One maja własne narzędzia do wielkości tak jak pisałem. Mało tego. Jak chciałem zrobic dummys, ustawic w około głowy i piersi, to w momencie przypiecia tych elementów do dummys, szag trafia całą hierarhię. Jeszcze sprawdzę Orientation constrain.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now