MatPat Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Czy ktoś może jakoś przejżyście wyjaśnić, jak tego używać. No i właściwie kiedy najlpiej to stosować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 a co to ? jeszce o takim wynalazku nie slyszalem ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 I pewnie nie skojarzylo Ci sie takze z Render to Texture. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 skojazylo ;] a co do tematu ... jak zawsze kazdy sie pyta na forum jak ma sie wszystko w helpie maxa ... eh ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 A Ty jak zwykle odpowiadasz tak samo, wywolujac co rusz OT. Moze po prostu milcz na drugi raz i daj odpowiedziec komus, kto ma cos do powiedzenia. "skojazylo ;]" To po co sie zgrywasz? Bylo poprawic autora pytania i ew. odpowiedziec, jezeli cos wiedziales. ****** MatPat: nie zajmuje sie tym i moja wiedza w temacie jest bardzo powierzchowna. Moze cos pomieszam, ale Render to Texture jest AFAIK czyms co nazywane jest 'wypiekaniem textur' (texture baking). Jezeli na przyklad wiesz, ze kamera nie bedzie sie ruszala, a swiatlo nie bedzie sie zmieniac, to mozesz wyrenderowac je do tekstur (taki mix textury i padajacego na nie swiatla w scenie). Teraz np. kasujesz swiatla, ale pozostaje ono na modelu, bo zostalo 'wpieczone' w texture. Dzieki temu rendery ida szybciej; nie ma potrzeby przeliczania swiatla. P.S. Jezeli cos naklamalem, to mnie prosze poprawic;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatPat Posted January 7, 2005 Author Share Posted January 7, 2005 Raz źle napisałem, oczywiście Render to texture ;). Dwa nie wiedziałem że to włąsnie jest to tzw wypiekanie. Tak czy siak dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now