MatPat Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 Czy ktoś może jakoś przejżyście wyjaśnić, jak tego używać. No i właściwie kiedy najlpiej to stosować?
Marcin Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 a co to ? jeszce o takim wynalazku nie slyszalem ;]
Reanimator Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 I pewnie nie skojarzylo Ci sie takze z Render to Texture.
Marcin Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 skojazylo ;] a co do tematu ... jak zawsze kazdy sie pyta na forum jak ma sie wszystko w helpie maxa ... eh ;]
Reanimator Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 A Ty jak zwykle odpowiadasz tak samo, wywolujac co rusz OT. Moze po prostu milcz na drugi raz i daj odpowiedziec komus, kto ma cos do powiedzenia. "skojazylo ;]" To po co sie zgrywasz? Bylo poprawic autora pytania i ew. odpowiedziec, jezeli cos wiedziales. ****** MatPat: nie zajmuje sie tym i moja wiedza w temacie jest bardzo powierzchowna. Moze cos pomieszam, ale Render to Texture jest AFAIK czyms co nazywane jest 'wypiekaniem textur' (texture baking). Jezeli na przyklad wiesz, ze kamera nie bedzie sie ruszala, a swiatlo nie bedzie sie zmieniac, to mozesz wyrenderowac je do tekstur (taki mix textury i padajacego na nie swiatla w scenie). Teraz np. kasujesz swiatla, ale pozostaje ono na modelu, bo zostalo 'wpieczone' w texture. Dzieki temu rendery ida szybciej; nie ma potrzeby przeliczania swiatla. P.S. Jezeli cos naklamalem, to mnie prosze poprawic;)
MatPat Napisano 7 Styczeń 2005 Autor Napisano 7 Styczeń 2005 Raz źle napisałem, oczywiście Render to texture ;). Dwa nie wiedziałem że to włąsnie jest to tzw wypiekanie. Tak czy siak dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się