Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam taka oto scenke:

 

http://bananapunk.com/ftp/wc-fg2.jpg

 

Jest to scena do tej animacji:

http://www.max3d.pl/forum/showthrea...07&page=2&pp=30

 

Oczywiscie to tylko test.

 

Pracuje na Maya, ale mam dostep do Maxa. W Maya jest mozliwosc wypalenai cieni Mental Raya, nie wiem jak z Turtle. Napewno nie bede renderowal calej animacji w Mentalu czy czyms takim, chce to zrobic w tradycyjnym rendererze, ktory btw calkiem ladnie wyglada jesli sie dopiesci scenke.

 

Chce wypalic Finag Gather pass i nalozyc na tekstury. Ma ktos z tym doswiadzenie? Kamera na pewno bedzie ruchoma, wiec mowie tu o prawdziwym wypaleniu. W scenie jest 1 ruchomy obiekt - general. I tu kolejny problem. Oczywiscie jesli wypale cienie pomieszczenia to do kolejnych renderow podlacze swiatlo tak aby oswietlalo tylko postac. Ale co z cieniem ktory bezdie ona rzucac? Jak zrobic zeby nie "zciemniala" wypalonego juz cienia?

 

Prosze o odpowiedz, bo deadline produkcji animki nieublagalnie sie zbliza. W ostatecznosci bede musial udac FG za pomoca zwyklych swiatel, albo po prostu recznie namalowac cienie ;].

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

wlasnie znalazlem opcje texture bake w turtle. nadal jednak pozostaje problem z dyanmicznym cieniem glownej postaci. Myslalem ze mozna by generowac wszystkie 'cast shadow" podczas renderingu, ale GI wygenerowane przez Turtla z wylaczonymi cast shadow jest nierealistyczne. Jak zrobic zeby obrazek wygladal mniej wiecej tak jak w moim poprzednim poscie, bez cienia, zachowujac ladne gradienty na scianach, bouncing lights, i cienie w katach?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy