Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zaznaczam, ze przeszukalem forum wczesniej w poszukiwaniu odpowiedzi i jej nie znalazlem.

 

Moj problem wyglada w uproszczeniu tak: mam boxa, na jednej z jego scianek chce umiescic okrag, ktory bedzie czescia siatki (korzystam z shapemerge), tylko ze, zeby MS dzialal prawidlowo musialbym pociac scianke naokolo tego okregu w cholerne czworokaty :) co powidzmy przy 32segmentowym okregu nie jest zbyt mila perspektywa.

 

Wiec ja sie pytam jak Wy to robicie? Chodzi mi o Polymodelling oczywiscie. Wiem, ze sa na o jakies prostsze sposoby.

 

Jesli ktos ma jakies materialy dotyczace sposobow wycinania roznych dziur w siatce i dostosowywanie ich do pozniejszego MS bylbym bardzo wdzieczny za namiary.

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 944
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
boolean:) pozdrawiam

Po boleanie to ten MS bedzie piekny jak nasze drogi...

Napisano
  • Autor

dla pewnosci sprawdzilem. zagescilem siatke na boxie, zeby wyciety ksztalt sie na czyms oparl, ale po wygladzeniu okrag nie jest okragly tylko poszarpany i wlasnie tego chce uniknac, chce uzyskac idealnie gladkie kolo. Po zrobieniu tego samego z shapemergem jest troche mniej poszarpane (ale chyba dlatego, ze zagescilem siatke ;]) ale ciagle jest, zapewne przez to, ze wystepuja trojkaty a nie czworokaty w siatce, a zeby ich nie bylo jest duzo roboty, ktorej chce uniknac (lenistwo swoja droga ;]), a widzialem kiedys w jakims tutku, ze ktos zrobil okrag na siatce w ciekawy sposob i nie pamietam jak. Czy jest droga zeby zrobic okragle wyciecie na siatce nie uzywajac booleana ?

 

 

 

//edit:

 

piotrek: widzialem te tematy, ale one nie rozwiazuja problemu, bo nie przygotowuja siatki do MS, a tylko zostawiaja w dziury, ja jednak potrzenuje je wyciac przed MS'em nie po

 

baju: wlasnie :)

 

pozdrawiam

Napisano

wez tube, i zewnetrzny okrag przeskaluj se w kwadrat, ... a jak nie wiesz jak to zrobic to polecam cwiczenie.. wez walec, zaznacz wszystkie werteksy i przeskaluj je wdl osi X

---

Napisano
  • Autor

uncle: dzieki :)

 

mirach: to jest dokladnie to :D dzieki bardzo

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności