mentaller Napisano 12 Styczeń 2005 Share Napisano 12 Styczeń 2005 To mój pierwszy samochód. I zarazem pierwsza pracka tu zamieszczona. Jestem początkujący, więc proszę o wyrozumiałość. Wiem, że model ma dużo wad np.brak wnętrza ;-), ale nie zamierzam juz go poprawiać (zbyt dużo czasu już nad nim spędziłem...). prosiłbym także o porady na temat jak uniknąć tych błedów. Oceniajcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 12 Styczeń 2005 Share Napisano 12 Styczeń 2005 Dla mnie jest ok .. imo fajne materialy i oswietlenie dopelnily by troszke to autko .. Mam nadzieje ze nastepnym razem sie poprawisz :) cu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 12 Styczeń 2005 Share Napisano 12 Styczeń 2005 Wroze ci dobra przyszlosc jak to jeden z twoich pierwszych projektow :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GurzyN84 Napisano 12 Styczeń 2005 Share Napisano 12 Styczeń 2005 Yyyy z czego on ma szyby? z czarnej tektury?;) nawet nawet jak na pierwszy samochód pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2005 Miało być inaczej, ale niestety nie wyszło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Raffaello Napisano 12 Styczeń 2005 Share Napisano 12 Styczeń 2005 calkiem nie zle jak na pierwsza pracke, ja byl tylko zmienil lakier jezeli nic wiecej nie chcesz zmieniac. a na przyszlosc pamietaj ze w szczegółach tkwi piękno ;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...