3d_kaczka Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 Jest to moja pierwsza "więkasza" scena w 3ds siedze 3 lata ale chyba za dużo się ucze bo niezbyt mam czas coś robić daje ten screen żebyście mnie troche pouczyli jak "zrobić żeby wylądało lepiej"ps dopiero zacząłem pracę nad nim a to orginał
javor Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 wymodelowane chyba dobrze, bierz się za texturki
3d_kaczka Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Napisano 16 Styczeń 2005 Tekstury troche marne ale musiałem sobie radzić bo do dyspozycji miałem tylko to słabe zdięcie Oto oteksturowany model
Chalek Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 Bardzo widać, że teksturki są symetryczne (podparcia pod ręce), jak to zmienisz nie będzie źle. Trochę szare takie. Jakiś bump?
3d_kaczka Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Napisano 16 Styczeń 2005 Postaram się poprawić ale jeszcze nie mam pomysłu na scenę i mam Pytanie czego użyć do renderowanie żeby realistycznie wyglądało
3d_kaczka Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 Hmmm ale vray chyba jest płatny:/ chyba że free wersję ściągne ale to chyba nie uzyskam pełnych efektów. Aha jeszcze jedno do ściągnięcia jest tylko wersja pod maxa 6 a ja mam 7.Co zrobić??
Hindus Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 sciagnij demo 6 :D, niewiem , np ja mam vray'a niby był pod maxa 5 a uzywam pod 6 :P
Chalek Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 Nie musisz renderować vrayem, jak masz maxa 7 to możęsz wyrenderować mentalem, ewenualnie pobawić się skylinem, tez mozna uzyskac dobre rezultaty.
3d_kaczka Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 Dobra z Vray sobie poradziłem ale co to jest hdri??:p Czy chodzi ci o HDR Shop??
vellkan Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 Chodzi o mapy HDRI. Służa do robienia "odbić" w obiektach, do oświetlania ich, itp. Ogólnie to bardzo przydatna rzecz w 3ds'ie. Nadaje obrazkom większy realizm. Ale ja też jestem początkujący więc zapytaj jakiegoś pro na forum. A co do krzesła: fajnie, fajnie, tylko teksturki takie blade i jakieś bezpłciowe takie.
Leru Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 3d_kaczka -> zmień temat i zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43
Hindus Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 czyli masz zrobic "Obiekt 3d : Krzesło ogrodowe" ;)
3d_kaczka Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 Trochę porawiłem ale nie mam za bardzo pomysłu na scenę
vellkan Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 Trochę te rączki wyglądają dziwnie.. Jakoś tak rozmyte... Popróbuj jeszcze z tą teksturą.
Gość Raffaello Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 teraz dołącz to do jakieś fajnej scenki na tarasie
3d_kaczka Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 Postaram się coś wykombinować bo narazie nie mam nic zaczętego, poskukam jakiegoś zdięcia i zaczne działać
3d_kaczka Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 Wziąłem się do roboty i zaczołem "altanę" narazie jest w pordukcji ale nie mogłem się powstrymać żeby się nie pochwalić:P
vellkan Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 Fajnie fajnie ale jak dla mnie to za dużo tych szczebli przy poręczy ..:) Zrób ich odrobinę mniej, bo za bardzo odwracają uwagę.
rudylew Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 Na oparciach od krzesełka zrobił bym większy bump maping... pozdro....
3d_kaczka Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 Dzięki za propozycje postaram się wykonać:P
Gość AcidBoyXL Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 tak jak przedmowcy, tekstura na kszesle nie jest jednakowej ostrosci, wyostrz te podlokietniki i siedzisko i daj tam wiekszy bump i bedzie git, altanka spoko tylko faktycznie te szczeble za geste/ za grube pozdro
Marcin Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 nienawidze takich krzeseł ;] trudno z nich wstac jak sie juz usiądzie .. ale to mzoe polityka designera ;] zeby zwiazac sie z takim krzeslem ;]
3d_kaczka Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 Zaczołem teksturować altanę więc się znowu chwale A pozatym sorki że narazie nie poprawiałem krzesła bo altana mnie wsiorbała , w najbliższym czasie się poprawię
rudylew Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 bardzo ładna ta altanka - ja bym jeszcze spróbował dołożyć w niektórych "oknach" kratki i posadziłbym bluszcz - zmniejszył ilość szczebelków i rozjaśnił scenę ale myślę że to wszystko co jest na razie jest bardzo dobre.....oby tak dalej...i/........ oby tak ambitnie!!! pozdro.... czekam na krzesełko ........ Altanka - daszek dobry jest :D. To tyle co narazie mogę stwierdzić - pracuj... pracuj......wychodzi Ci to dobrze!!!
3d_kaczka Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 Pzeraża mnie wizja całej sceny ale muszę dopiąć swego bo jeszcze nigdy tak poważnej rzeczy w maxie nie robiłem ps : kolejne dzięki za fajne pomysły i rady Aha pracuję jescze nad drzewem i mam pytanie jak liście zrobić?? Ją techniką??
B1942 Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 zlanazlem blad te krzeslo a dokladnie gwozdzie czasami nienachodza na deske po drugiej stronie o wiele lepiej bylo by jak bys to poprawil
3d_kaczka Napisano 26 Styczeń 2005 Autor Napisano 26 Styczeń 2005 Hmm znowu nie robię tego co trzeba ale mam sprawę!! Oto render chodzi mi o to że przydały by się drzewka czy cś takiego , jak zrobić do nich liście? Proszę o odpowiedź!!
Ania Napisano 26 Styczeń 2005 Napisano 26 Styczeń 2005 ja robie liscie supersprayem lub parrayem (jesli to nie jest animacja), biorac jako objekt instanced geometry - jakas plane z bendem, na to teksturka liscia wraz z opacity map. w ostatnim obrazku albo perspektywa niekorzystna, albo domek za maly w porownaniu do altany.
3d_kaczka Napisano 26 Styczeń 2005 Autor Napisano 26 Styczeń 2005 Wiem, wiem ale ten blok ma być otoczony drzewami i nie bedzie tyłu widać i wogle inna perspektywa ma być
3d_kaczka Napisano 26 Styczeń 2005 Autor Napisano 26 Styczeń 2005 Kolejy render znowu sorki za brak poprawy ale dopiero co zrenderowałem i chciałem się "pchwalić" w sumie nie ma czym i sorki za standardową tex. ziemi ale nie miałem innej i wogle nie wyszło bo tam trawa 3d jest do okoła i jej nie widać:/ Wogle kiszkowato wygląda ale to na tyle narazie mnie stać w maxie:) Muszę popracować nad drzewami koło bloku i wogle.Aha i renderowałem to ok 3 godziny więc boje się końcowego renderu!! nie wiem czy da radę wogle mój złmek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się