Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest to moja pierwsza "więkasza" scena w 3ds siedze 3 lata ale chyba za dużo się ucze bo niezbyt mam czas coś robić daje ten screen żebyście mnie troche pouczyli jak "zrobić żeby wylądało lepiej"ps dopiero zacząłem pracę nad nim

 

11za1.jpg

 

a to orginał

 

chair1mv.jpg

  • Odpowiedzi 31
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Tekstury troche marne ale musiałem sobie radzić bo do dyspozycji miałem tylko to słabe zdięcie

Oto oteksturowany model

21he.jpg

37vs.jpg

Napisano

Bardzo widać, że teksturki są symetryczne (podparcia pod ręce), jak to zmienisz nie będzie źle. Trochę szare takie. Jakiś bump?

Napisano
  • Autor

Postaram się poprawić ale jeszcze nie mam pomysłu na scenę i mam Pytanie czego użyć do renderowanie żeby realistycznie wyglądało

Napisano
  • Autor

Hmmm ale vray chyba jest płatny:/ chyba że free wersję ściągne ale to chyba nie uzyskam pełnych efektów. Aha jeszcze jedno do ściągnięcia jest tylko wersja pod maxa 6 a ja mam 7.Co zrobić??

Napisano

sciagnij demo 6 :D, niewiem , np ja mam vray'a niby był pod maxa 5 a uzywam pod 6 :P

Napisano

Nie musisz renderować vrayem, jak masz maxa 7 to możęsz wyrenderować mentalem, ewenualnie pobawić się skylinem, tez mozna uzyskac dobre rezultaty.

Napisano

Chodzi o mapy HDRI. Służa do robienia "odbić" w obiektach, do oświetlania ich, itp.

Ogólnie to bardzo przydatna rzecz w 3ds'ie. Nadaje obrazkom większy realizm.

Ale ja też jestem początkujący więc zapytaj jakiegoś pro na forum.

A co do krzesła: fajnie, fajnie, tylko teksturki takie blade i jakieś bezpłciowe takie.

Napisano

Trochę te rączki wyglądają dziwnie.. Jakoś tak rozmyte...

Popróbuj jeszcze z tą teksturą.

Napisano

teraz dołącz to do jakieś fajnej scenki na tarasie

Napisano
  • Autor

Postaram się coś wykombinować bo narazie nie mam nic zaczętego, poskukam jakiegoś zdięcia i zaczne działać

Napisano
  • Autor

Wziąłem się do roboty i zaczołem "altanę" narazie jest w pordukcji ale nie mogłem się powstrymać żeby się nie pochwalić:P

altana9qv.jpg

Napisano

Fajnie fajnie ale jak dla mnie to za dużo tych szczebli przy poręczy ..:)

Zrób ich odrobinę mniej, bo za bardzo odwracają uwagę.

Napisano

tak jak przedmowcy, tekstura na kszesle nie jest jednakowej ostrosci, wyostrz te podlokietniki i siedzisko i daj tam wiekszy bump i bedzie git, altanka spoko tylko faktycznie te szczeble za geste/ za grube

 

pozdro

Napisano

nienawidze takich krzeseł ;] trudno z nich wstac jak sie juz usiądzie .. ale to mzoe polityka designera ;] zeby zwiazac sie z takim krzeslem ;]

Napisano
  • Autor

Zaczołem teksturować altanę więc się znowu chwale

A pozatym sorki że narazie nie poprawiałem krzesła bo altana mnie wsiorbała , w najbliższym czasie się poprawię

altana217mu.jpg

Napisano

bardzo ładna ta altanka - ja bym jeszcze spróbował dołożyć w niektórych "oknach" kratki i posadziłbym bluszcz - zmniejszył ilość szczebelków i rozjaśnił scenę ale myślę że to wszystko co jest na razie jest bardzo dobre.....oby tak dalej...i/........ oby tak ambitnie!!! pozdro.... czekam na krzesełko ........ Altanka - daszek dobry jest :D. To tyle co narazie mogę stwierdzić - pracuj... pracuj......wychodzi Ci to dobrze!!!

Napisano
  • Autor

Pzeraża mnie wizja całej sceny ale muszę dopiąć swego bo jeszcze nigdy tak poważnej rzeczy w maxie nie robiłem ps : kolejne dzięki za fajne pomysły i rady

 

Aha pracuję jescze nad drzewem i mam pytanie jak liście zrobić?? Ją techniką??

Napisano

zlanazlem blad te krzeslo a dokladnie gwozdzie czasami nienachodza na deske po drugiej stronie o wiele lepiej bylo by jak bys to poprawil

Napisano
  • Autor

Hmm znowu nie robię tego co trzeba ale mam sprawę!! Oto render

blok22ic.jpg

chodzi mi o to że przydały by się drzewka czy cś takiego , jak zrobić do nich liście?

Proszę o odpowiedź!!

Napisano

ja robie liscie supersprayem lub parrayem (jesli to nie jest animacja), biorac jako objekt instanced geometry - jakas plane z bendem, na to teksturka liscia wraz z opacity map.

 

w ostatnim obrazku albo perspektywa niekorzystna, albo domek za maly w porownaniu do altany.

Napisano
  • Autor

Wiem, wiem ale ten blok ma być otoczony drzewami i nie bedzie tyłu widać i wogle inna perspektywa ma być

Napisano
  • Autor

blok39vn.jpg

 

Kolejy render znowu sorki za brak poprawy ale dopiero co zrenderowałem i chciałem się "pchwalić" w sumie nie ma czym i sorki za standardową tex. ziemi ale nie miałem innej i wogle nie wyszło bo tam trawa 3d jest do okoła i jej nie widać:/ Wogle kiszkowato wygląda ale to na tyle narazie mnie stać w maxie:) Muszę popracować nad drzewami koło bloku i wogle.Aha i renderowałem to ok 3 godziny więc boje się końcowego renderu!! nie wiem czy da radę wogle mój złmek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności