paweb Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 Witam mam animacje wody. Najpier kamera jest na powierzchni i ma w wodzie sie cos odbijac ale potem kamera jest w wodzie i ma byc widac toc co jets na powierzchni z lekkim załamaniem wiecie o czym mowie :D
Hindus Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 no ja wiem :D tylko tak sie zastanawiam jakie jest pytanie :D bo jeżeli chodzi o materiał to tafla wody powinna mic grubośc, i najlepiej z jednej strony textura jedna z drugiej druga, jaks refraction i reflection. potem jakies swiatełka i masz :D
F/X Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 Na http://www.max3d.pl jest nowy tutorial o tworzeniu wody
paweb Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 Moze by tak jak mam wode to na powierzchni jest plane z reflect a pod nim jest box w którym bedzie kamera tylko jaka teksturke dac do boxa :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się