Napisano 18 Styczeń 200520 l witam serdzecznie... mam mały problem chiałem zrobic tutoroaiala z krpolami wody na lisciu i mam problem z uzyskaniem efektu kaustycznego ... zamieszczam obracek jaki uzyskałem oswietlenie sun caustic włączony GI i FG tez .. ale mic nie wyszło.. :( prosze o pomoc ... moze sun nie generuje takich efektów?? moze trzeba uzyc omni .. tak zrobiłem tylko ze teraz liczy sie juz ok 6h i jest w połowie obliczania emisji fotonów... czekam na odp i prosze doradzcie jak ustawic te paramwtry caustic gi iFG zeby skrócic czas renderingu... aha uzywam MR do renderowania... http://republika.pl/technoon69/krop_sun0000.jpg pozdrawiam
Napisano 18 Styczeń 200520 l "Odnalezienie republika.pl\technoon69\krop_sun0000.jpg było niemożliwe", a wiec nic nie widac
Napisano 18 Styczeń 200520 l wyglada bardziej jak jakies pryszcze na lisciach ;] co to za szejder tej wody ?? zrob raytrace z duzym polyskiem
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor tak materiał wody to raytrace z połyskiem ... i nie mam pojecia dlaczego to tak beznadziejnie wychodzi ...?? al ichyło sie pare godzina na celeronie 1,5GHz 512 Mb ram ... inne duuuuzo szybciej!!! powiedzcie czy przy owietlaniu swiatłem skylight mozna uzyskac efekty kaustyczne?? pozdrawiam
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor renderuje mental ray z włączony caustic, GI i FG. Z swiatłem skylight szybciej sie liczy a jak dam jakies omni ... to liczy i liczy i liczy... ok 10 godz i miał 50 % policzone emisji fotonów!!
Napisano 18 Styczeń 200520 l ze skylighta nie specular jest na maxa rozmyty, musisz albo dac hdri z wysokim nasyceniem albo swiatelko z mentala, nie musi emitowac photonow ani dawac cieni wiec czas renderu powinien byc praktycznie taki sam
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor jaz nie bedzie swiatło dawac fotonów ... to skad sie one wezma w scenie?? w kroplach nie bedzie sie nic odbijało??... ok poprubuje.... dzieki za pomoc...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto