Napisano 18 Kwiecień 200322 l jak zrobić by w left/right, top, front byl widoczny obrazek. daje plane a na nie texture jako obrazek i teraz co mam zrobić by był widoczny w tych wszystkich widokach, konkretnie chce zrobić jakąś głowe z obrazka.
Napisano 18 Kwiecień 200322 l W edytorze materialów masz taki znaczek jak chyba szescian w kratke(or something). Jak no nacisniesz to bedziesz mial teksture w viewportach.
Napisano 18 Kwiecień 200322 l Autor tia taki szescian mam jak dam edit costam ale to nie działa. chyba jestem lamą ale niektórzy tez.
Napisano 19 Kwiecień 200322 l co Ty gadasz ze cos tam Edit....nic nie musisz dawac zadnego edit..tlyko zaznaczasz obiekt przypisujesz mu jakas tam bitmape i tam jak jestes przy edycji bitmapy zaznaczasz ten szescia z niebieksimi kratkami i masz juz widok bitmapy w viewporcie...a jak tego nie widzisz to nacisnij F3 w wievporcie (lol) pozdro
Napisano 19 Kwiecień 200322 l Autor co wy to mowicie, dje sie na miebieko-biały szescian i by bylo widoczne w left, top trzeba uaktywnic pod przwym klawiszem mychy na nazwie okna opcje smoth + highlights i juz jest ale dzieki za fatyge, mam kolejny problem, zrobilem zarys auta linią ale coś mi nie pasuje według podanego obrazka tak powinno wygladać a u mnie wyglada tak . teraz pytanie , co mam z tym zrobic? wzorcuje sie według tego kursu lecz robie inny samochód,
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto