klaster Napisano 18 Kwiecień 2003 Napisano 18 Kwiecień 2003 jak zrobić by w left/right, top, front byl widoczny obrazek. daje plane a na nie texture jako obrazek i teraz co mam zrobić by był widoczny w tych wszystkich widokach, konkretnie chce zrobić jakąś głowe z obrazka.
ronin Napisano 18 Kwiecień 2003 Napisano 18 Kwiecień 2003 W edytorze materialów masz taki znaczek jak chyba szescian w kratke(or something). Jak no nacisniesz to bedziesz mial teksture w viewportach.
klaster Napisano 18 Kwiecień 2003 Autor Napisano 18 Kwiecień 2003 tia taki szescian mam jak dam edit costam ale to nie działa. chyba jestem lamą ale niektórzy tez.
Pablo Napisano 19 Kwiecień 2003 Napisano 19 Kwiecień 2003 co Ty gadasz ze cos tam Edit....nic nie musisz dawac zadnego edit..tlyko zaznaczasz obiekt przypisujesz mu jakas tam bitmape i tam jak jestes przy edycji bitmapy zaznaczasz ten szescia z niebieksimi kratkami i masz juz widok bitmapy w viewporcie...a jak tego nie widzisz to nacisnij F3 w wievporcie (lol) pozdro
klaster Napisano 19 Kwiecień 2003 Autor Napisano 19 Kwiecień 2003 co wy to mowicie, dje sie na miebieko-biały szescian i by bylo widoczne w left, top trzeba uaktywnic pod przwym klawiszem mychy na nazwie okna opcje smoth + highlights i juz jest ale dzieki za fatyge, mam kolejny problem, zrobilem zarys auta linią ale coś mi nie pasuje według podanego obrazka tak powinno wygladać a u mnie wyglada tak . teraz pytanie , co mam z tym zrobic? wzorcuje sie według tego kursu lecz robie inny samochód,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się