Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak zrobić by w left/right, top, front byl widoczny obrazek. daje plane a na nie texture jako obrazek i teraz co mam zrobić by był widoczny w tych wszystkich widokach, konkretnie chce zrobić jakąś głowe z obrazka.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 985
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W edytorze materialów masz taki znaczek jak chyba szescian w kratke(or something). Jak no nacisniesz to bedziesz mial teksture w viewportach.

Napisano
  • Autor

tia taki szescian mam jak dam edit costam ale to nie działa. chyba jestem lamą ale niektórzy tez.

Napisano

co Ty gadasz ze cos tam Edit....nic nie musisz dawac zadnego edit..tlyko zaznaczasz obiekt przypisujesz mu jakas tam bitmape i tam jak jestes przy edycji bitmapy zaznaczasz ten szescia z niebieksimi kratkami i masz juz widok bitmapy w viewporcie...a jak tego nie widzisz to nacisnij F3 w wievporcie (lol)

 

 

pozdro

Napisano
  • Autor

co wy to mowicie, dje sie na miebieko-biały szescian i by bylo widoczne w left, top trzeba uaktywnic pod przwym klawiszem mychy na nazwie okna opcje smoth + highlights i juz jest

ale dzieki za fatyge, mam kolejny problem, zrobilem zarys auta linią ale coś mi nie pasuje według podanego obrazka

tak powinno wygladać

a u mnie wyglada tak .

teraz pytanie , co mam z tym zrobic?

wzorcuje sie według tego kursu lecz robie inny samochód,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności