Skocz do zawartości

Scena 3d: Fructis odzywka


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Tlo - photopaint, butleka - 3ds, woda - realflow. Prosze o konstruktywne uwagi.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mocno daje po oczach w negatywnym tego słowa znaczeniu. Bardzo, bardzo mocna i do tego płaska zieleń butelki. Zwyczajnie nie sposób jest na to patrzeć.

Kiepski materiał wody... raz że zlewa się z tłem, nie widać kropelek wody tylko jakąś dziwną abstrakcję.. dwa że refrakcje butelki są pozbawione zupełnie detali i w efekcie stają się płaską zieloną plamą. Nie czuć w tym wszystkim formy. Ciągle to samo, bardzo duże natężenie koloru

Do tego wszystkiego dochodzi tło z tą abstrakcyjno-organiczną fakturką. Tło powinno być moim zdaniem spokojniejsze tak żeby uwypuklić najistotniejsze elementy czyli butelkę i napis a tymczasem jest ono tak samo oczojebne jak reszta.

Napis nieczytelny, bezsensu pochylony (przez co czyta się go jeszcze trudniej). Wygląda jakby ktoś go flamastrem napisał na nierównym betonie. W reklamie niema miejsca na taką radosną twórczość (piszę jak bym się na tym znał ;) tak mi się wydaje).

 

To tyle.

Napisano

Przyjumje z pokora slowa krytyki. W koncu one sa potrzebne by sie czegos nauczyc. Z ta woda to przyznam sie mialem klopoty material ustawic i wyszlo co wyszlo. Tlo tak jak piszesz stylistycznie nie gra ale dopiero to widze. Coz... Zabieram sie jeszcze raz za to. No ale piszcie dalej co jeszcze...

Napisano

Powinieneś się zastanowić nad kompozycją i ogólną kolorystyką tak żeby nic się ze sobą nie gryzło. Spokojne miękkie tło powinno wyglądać tutaj znacznie lepiej. Tak bardzo jasny background jest o tyle niedobry że po pierwsze razi a po drugie wybija się na pierwszy plan i przy okazji spłaszcza ci wodę w której niema się co odbijać.

 

Powodzenia

Napisano

Najtrudniej jest oswietlic ta butelke tak zeby dawala pare milych odblaskow ale nie przesadnych. Znowu z woda mam taki problem ze jak zrobie krystaliczna "biel" to pojawiaja sie czarne plamki. Material wody to standardowy material, pod refraction wrzucilem mixa, color 1 to vraymap z wlaczonym refractem, color 2 to rgb tint odpowiedzialny za ten szaro-niebieski odcien wody. Bez tego rgb tinta mam wyzej wspomniane problemy z czarnymi miejscami na kroplach. Moze jakies porady/wsakzowki macie jak ustawic material na wode?

Napisano

Nie pomogę ci gdyż w maxsie nie siedzę już od dawna a tym bardziej nie w vray`u.

 

Jeśli chodzi o butelkę to myślę że kluczowy jest tutaj materiał. Kolor w diffuse jest trudny do zdefiniowania.. mocniejsze oświetlenie od razu spłaszcza cały obiekt ze względu na mocne nasycenie zieleni. Jakiś fall-off delikatny by się przedał.. na pewno pozwoliło by to na leprze wydobycie kształtu.

Do tego ze 2 - 3 świtała o mniejszej intensywności, tak żeby nie przepalić. Trudno jest mi tutaj doradzić gdyż nigdy nie robiłem takiej butelki do reklamy. W swoich pracach unikam jak ognia takich kolorów.. no ale jak zlecenie to zlecenie.

 

Woda to kolejny trudny temat. Myślę że materiał na razie zostaw i pobaw się tłem i mapą environment. Jak przyciemnisz background i dasz tam jakiś bardziej skomplikowany gradient woda powinna pokazać detale.

 

Generalnie radzę renderować wszystko na passach i potem mocno obrabiać w photoshopie. Oszczędzisz czas i nerwy. Wodę zawsze da się poprawić tu i tam ;)

Napisano

co do kompozycji i kolorystyki to ja sie za bardzo nie znam a juz chyba wszytko w tej kwestii wyluszczyl ci Batou. Ja tylko powiem ze material butelki do wymiany, nie powinna sie tak mocno swiecic, odbicia swiatla powinny byc bardziej miekkie, a co do wody to jak dla mnie to troche za mocno taka "kulkowata" choc na tym tle troche slabo ja widac i moge sie mylic

 

pozdro

Napisano

skoczny sie sesja to wrzuce poprawiona wersje ktora juz prawie mam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności