Pepe99 Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 Cześć, jak narazie jest to tylko mały test animacji psiaka. Mam nadzieje że przypomina chodź troszkę psa :P Model zrobiłem w Mayce 6.0 na wzór z video tutka, wkońcu jestem dopiero początkującym amatorem ;P Low poly ale końcowy będzie oczywiście wysmoothowany ;) Ustawienie kamery będzie inne. Ale sama animacja sierściucha już się nie zmieni. Jak narazie nie ma sierści, ale pracuję już nad nią. A tu linczek - http://strony.aster.pl/pepe99/doggieCam2.avi Pozdrawiam
Piotr Dobosz Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 jest juz calkiem dobrze ale jeszcze te ruchy sa troszke mechaniczne:( pozdrawiam
Reanimator Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 Fajniutki model, animka juz nie bardzo. Bardzo mechaniczny, moze byc zabawka;)
Marcin Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 poza tym troche za wolne jak np. oderwanie nóg od boxa .... ale fajnie fajnie ...
La R Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 no rzeczywiście ciut mało dynamiczny ten piesek...ale...ale bardzo fajne...;]
Pepe99 Napisano 21 Styczeń 2005 Autor Napisano 21 Styczeń 2005 Dziękuję wszystkim za miłe słowa ;) Oczywiście macie rację co do mechanicznych ruchów :) postaram się je nie co dopracować w wolnej chwili. Narazie jednak pochłoneło mnie osierściuchowywanie tegoż zwierza :P
Kris_R Napisano 23 Styczeń 2005 Napisano 23 Styczeń 2005 Faktycznie robotica :) Raz, że za wolno, a dwa, że animujesz w zasadzie bardzo fragmentarycznie. Jak ruszasz jedną częscią ciała to o innych nie zapominaj :) Niech trochę odżyje ten psiak
Pepe99 Napisano 29 Styczeń 2005 Autor Napisano 29 Styczeń 2005 Dzięki Kris_R masz rację, no ale dopiero się uczę ;) Postaram się popracować jeszcze nad ruszkami mojego sierściucha ;) Dzięki za komentarze i biorę się do pracy. Pozdrawiam