Jump to content

blopy

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. niezle, naprawde b. fajne :> tylko te spodnie troche jakby byl hiphopowcem :> no i brak czerwonej opaski na ramieniu z czarna sfastyka na bialym tle. pozdro
  2. walentynki w ang. pisze sie przez V :p pozdro
  3. 1 polka z pierwszego renderu ma porazkowe cienie :D. wyglada jakby wisiala w powietrzu pol metra od sciany. 2 render pierwszej polki juz duzo lepszy, bo ujecie inne ale to samo z cieniami w srodku. ogolnie fajne jak na speeda :>. edit, nie zauwazylem pomieszczen i w zwiazku z tym pytam, czemu robisz od razu oswietlenie? no ale skoro juz zrobiles to nawiaze do cieni poraz n w tych pokoikach - leza, przynajmniej na pierwszych dwoch renderach :>. pozdro
  4. blopy replied to SCORPI's post in a topic in Work in progress (WIP)
    model mi sie w ogole nie podoba chociaz nie jest zle biorac pod uwage jak to moze wygladac po skonczeniu bo pomysl _chyba_ dobry choc oklepany jak facjata boksera po walce. pozdro
  5. blopy replied to rudi_88's post in a topic in Work in progress (WIP)
    "lisz" i "nieumarly" powiadasz. jesli to ma byc lisz z w3 to nie wroze mu przyszlosci :P. jesli nie, to moze cos z tego bedzie. pozdro
  6. ta gora, ogolnie dach, jakby nie z cieniasa (czyt. zbyt okragle to wszystko).
  7. blopy replied to uncle's post in a topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
    niezle, zrob jakiegos bfa :P
  8. szyba nic nie odbija :
  9. zaden fotoszop. nacisnij m i pojawi sie material editor. wejdz do zakladki maps i tam w slocie opacity wybierz siatke, poustawiaj przezroczystosc etc. potem przeciagnij ja do slotu bump i pobaw sie z kolorkami. btw, nie lepiej jednak zaopatrzyc sie w jakiegos tutoriala niz pytac sie o takie sprawy na forum? :> pozdro
  10. oczy jak harrison ford :> co nie oznacza, ze sa zle. pozdro
  11. blopy replied to asfalton's post in a topic in 3ds max
    "siodemke" gdzies w necie widzialem niedrogo bo za 5 tys. jeszcze tylko zeby cena byla w zlotowkach to byloby spoko ale niestety jest w euro :>. pozdro
  12. ladna i ciekawa pracka. jednak wybuch, skoro robiony w afterburnie, moglby wygladac sporo ciekawiej i realistyczniej. http://multigaming.net/~afc/crush/wybuch.jpg - z czarnym dymem na czarnym tle bo zapomnialem zmienic a 2 raz renderowac mi sie juz nie chcialo ;). pozdro
  13. blopy replied to convict's post in a topic in 3ds max
    polecam komercyjnego afterburna. pozdro
  14. poor one. it's a question of taste though i don't like it at all.
  15. blopy replied to blopy's post in a topic in Hardware
    troche pomieszalem w biosie i wykorzystuje 150mb fizycznej i 150mb wirtualnej... ale to dalej nie to. naprawde nikt nic nie wie na ten temat? pozdro

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy