Posted January 28, 200520 yr Zaczęło się daaawno temu. Właśnie nadeszła pora na przedstawienie wersji końcowej. Na razie nie mogę się dostać na mój server więc musicie poczekać na lepszą jakość. Pozdrawiam Bacry
January 28, 200520 yr sobie teraz przypomniec jak to sie zaczelo ;] w koncu skaczyles ... pieknie to wyszlo ... gratulacje ;] aha weic to to sie 9 h renderowalo ;]
January 28, 200520 yr Author No i jeszcze większy rozmiar http://home.derby.waw.pl/b.rybak/speed_h.jpg
January 28, 200520 yr Wspaniala praca, wszystko wyglada znakomicie, tylko to niebo to po prawej to troche za niebjeskie, na mysli mam ze ten image to ma przypominac wieczor albo noc. Pozatym to pieknie... Czy mozesz dac znac co uzyles na ten DYM no i ten WYBUCH?? Narazie.
January 28, 200520 yr Author Wszystkie dymy to afterburn, a niebowraz z chmurami jest zasługą dreamscap'a Pozdrawiam Bacry
January 28, 200520 yr Z całym szacunkiem dla włożonego ogromu pracy ALE spójż o ile bardziej realistyczne / naturalne oświetlenie jest w jednym z poprzednich Twoich widoków: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=7187 Wersja finalna zupełnie mnie nie przekonuje - zdrowo przekombinowałeś, najbardziej z kontrastem i cukierkową barwą - moim zdaniem:\ Pozdrawiam
January 28, 200520 yr Author Ach to światło, czyli lepiej wyglądało z mniejszym natężeniem światła kierunkowego a większym otaczającym. Chyba masz rację. Może jak znajdę jeszcze czas przeliczę na nowo :(
January 28, 200520 yr ladna i ciekawa pracka. jednak wybuch, skoro robiony w afterburnie, moglby wygladac sporo ciekawiej i realistyczniej. http://multigaming.net/~afc/crush/wybuch.jpg - z czarnym dymem na czarnym tle bo zapomnialem zmienic a 2 raz renderowac mi sie juz nie chcialo ;). pozdro
January 28, 200520 yr Z całym szacunkiem dla włożonego ogromu pracy ALE spójż o ile bardziej realistyczne / naturalne oświetlenie jest w jednym z poprzednich Twoich widoków: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=7187 Wersja finalna zupełnie mnie nie przekonuje - zdrowo przekombinowałeś, najbardziej z kontrastem i cukierkową barwą - moim zdaniem:\ Pozdrawiam Zgadzam sie, ale... gleba na 1 planie Ci fajnie wyszla:)
January 28, 200520 yr dobre jest wszystko, prócz RENDERA ! ! !- 9 godzin - stary , w 9 godzin to na hi res vray by wyrederowal , a to jest lipny render ! ! !...ale poza tym git.
January 28, 200520 yr Niby jest dobrze, ale moje odczucia można opisać jednym słowem - "niedosyt" ;) Ta scena ma duzy potencjał, który wg mnie wykorzystałeś tylko częsciowo.
January 29, 200520 yr Author Hi res jest w trzecim pościei to on się tyle liczył. A czas renderingu dobija motion blur i bajery afterburna oraz dreamscap'a.
January 30, 200520 yr OOO teraz dopiero zauważyłem. :)) No pięknie Bacry - cieszę się że ten projekt nie zginął i dotrwałeś do końca. Za sam ogrom włożonej pracy masz ode mnie 5 stars :) Jednak tak jak Mareg zauważył - oświetlenie mogło by być lepsze :) pozdro
January 30, 200520 yr Author Wciąż pracuje nad tym. Tylko czas renderingu jest zabójczy. Nie starcza chwili na poprawki :( Pozdrawiam Bacry
January 31, 200520 yr Pierwszy plan zdecydowanie niedoswietlony. Gubia sie wszystkie szczegoly. Uwage przykuwaja nieistotne elementy, ktore sa jasniejsze od wazniejszego obiektu. Dzieje sie np. tak z pojazdem i dymem, oraz z niebem i budynkiem. Z cieniow w scenie wynika, ze slonce znajduje sie po lewej stronie, a tam niebo jest ciemniejsze. To chyba nie jest tak jak powinno byc ;-) Przy swiatlach przy wjezdzie sciana wyglada dziwnie - mozliwe ze to zamierzony efekt cieplego powietrza. Troche to nieczytelne. Swietnie wyglada wybuch - efektowny i dynamiczny. Z tego co pamietam pojazd tez prezentowal sie b. dobrze, tyle ze tego tutaj nie widac. Ekspozycja i jeszcze raz ekspozycja. Nie zostawiaj tego tak, zachecam do podrasowania tego obrazka :-)