Jump to content

Pojazd 3D: Porsche Carrera GT


Turrok
 Share

Recommended Posts

Hi all,

 

Tworzę sobie Porsche'aka od jakiegoś czasu i nie chcialem go wystawiac na WIP'a, gdyż robiony jest w dużych odstępach czasu. W skrócie wrzucę to co mi się udało do tej pory zrobić i może to forum pozwoli mi zakończyć wreszcie ten projekt.

 

Oczywiście wszelkie komentarze i uwagi mile widziane. ))

 

Pzdr,

TGoth

Link to comment
Share on other sites

ooo cholera - takich dobroci to sie nie spodziewałem ;) bez obrazy. Tylko te podpisy mogłeś sobie darowć - za duża czcionka myśle, ale łądnie , może zderzak na ostatnim screenie w dolnym prawym rogu troszke sie zniekształcił ale to da sie naprawić. pozdro.

Link to comment
Share on other sites

po zamieszczeniu postu masz po prawej na dole 2 przycisk - "edytuj" i "cytuj" zobacz sobie koło swoich postów, dajesz na Edycja i doklejasz zdjęcia do następnego postu ;) pozdro. Modelik masz fajny :P zwłaszcza ten czarny

Zresztą zobacz sam : robłes co chwile render i wstawiałes co chwile wyszło tak ze na jedej stronie masz ok 6 postów a mogłeś dać edit zwłaszcza że nikt nic nie dopisał, zresztą niebęde sie z Tobą kłócił bo nie zależy mi na tym.

Link to comment
Share on other sites

Loozack:

Dzięki za opinię. )

Robisz kawał dobrej roboty. :)

 

Wtorek:

Używałem kiedyś Rhino, ale nie miałem cierpliwości przy tworzeniu czegoś ambitniejszego(samochód). Nie to co Loozack. Ten to potrafi.

Polymodeling jest duuuużo prostszy i nie trzeba tak dbać o każdy szczegół.

 

Pzdr,

TG

Link to comment
Share on other sites

Scenka jest prosta. 3 światła - dwa główne i jedno wypełniające. Wyłączone mają diffuse, aby rzucać tylko refleksy na karoserię. Za oświetlenie sceny odpowiada VRay(GI) bez żadnych poważniejszych ustawień.

scene.gif

 

A teraz to co najważniejsze - ustawienia materiału:

 

mat_zoom.gif

 

mat_1.gif

mat_2.gif

 

mat_3.gif

 

mat_4.gif

 

mat_5.gif

 

Zmieniając ten parametr mażna wpłynąć na poziom odbicia mapy env. niezależnie od wartości parametru reflection w maps.

mat_6.gif

mat_7.gif

Jakby coś było jeszcze niejasne to moge jakąś przykładową scenkę załączyć (max7, VRay 1.45.70).

 

Pzdr,

TG

Link to comment
Share on other sites

Grill to tekstura powtarzalna, zrobiona w PS. Nałożona planarnie na mesh'a poprzez modyfikator Displacement(VRay). Zero modelingu, a efekt doskonały (z bliska duuużo lepszy). Oczywiście ta sama tekstura dodana została także w opacity map.(aby dziurki bylo widać..))

grill_6b.gif

 

A tutaj dodaje ".mat" z lakierem.

 

Pzdr,

TG

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy