Jump to content

inespew

Members
  • Content Count

    278
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About inespew

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/27/1984

City (optional)

  • Miasto
    Lublin
  1. bardzo dobrze ci idzie, świetny detal, moze wymodelujesz kask Kubicy i kawałek popiersia i posadzisz w środku?? pozdrawiam
  2. jedziesz :D:D nie moge sie doczekac az skonczysz. Pozowdzenia
  3. perfekcyjna robota, gratuluje umiejętności
  4. poobkręcaj troche śruby na panelu bocznym, bo wszystkie są w tej samej pozycji troche to razi, poza tym bardzo dobra robota
  5. krótko; poezja dla moich oczy, uwielbiam taki styl
  6. umiem czytac i zrobiłem tak jak piszesz uruchomiłem jako admin ale nic nie pomogło :/ z kontrolą tez próbowąłem
  7. niestety nie znalazłem rozwiązania :/
  8. Witam. Mam zainstalowane 3dsmax 2009 i gdy uruchamiam skrypt setup z polyboost wyskakuje mi takie okienko pomimo iż program jest uruchomiony jako admin. System Vista 32bit.Prosze o pomoc !!! z góry dziękuję. Pozdrawiam
  9. Model super, zresztą jak zawsze. Chyba widze jakiegos bubla na feldze na samym srodku
  10. Bubu nie moge tego przesynąć bo bedzie niezgodnie z blueprintem, a te bugi to jeszcze poprawie. Mały update
  11. dzieki Thunder zmieniłem tak jak pokazałeś, był tam jeszcze po lewej czesci halogena zdublowany vertex
  12. nie bubu troche zmian w siatce wprowadziłem
  13. Chyba wszystko juz poprawione, ogolnie jestem zadowolony. teraz przejde pomalu do tylu.
  14. zrobiłem prawie caly zderzak od nowa. co o tym myslicie ?? Freedom Fighter nie patrz na te powycinane dziury narazie nie skupiałem sie na nich
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy