Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Porsche Carrera GT


Turrok

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Że o bocznej szybie nie wspominając :D Szyba przednia za ciemna.

Fajne jest to pofalowane odbicie jakby w wodzie. Jest użyta jakaś mapa w enviromencie czy nie. Troszkę by to urealniło lakier.

Powodzenia Bacry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. )

faloff jest mocny fakt, tył dachu przechodzi w takie dwa garby, więc nie jest jednolity, widać to na innych renderach.

szyby są ciemne, bo za nimi zbyt wiele nie ma (no interior yet) ;-)

boczna szyba przez to, że jest prawie prostopadła do env. przyjmuje najwięcej białego falloff'u (i tak musialem przyciemnić, bo była prawie biała)

 

TG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc ja tez pracuje nad tym modelem, zaczolem kilka dni temu po kilka gzodzinek dziennie, narazie w sumie pracowalem nad nim okolo 20 godzin, zamieszczam ponizej rezultaty, mam nadzieje ze moj model bedzie rownie dobry jak twoj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za comments. :-)

 

XMark >

Vray displacement dziala tak samo jak max'owy, wg mnie jest szybszy i ladniej wygląda. Podejrzyj sobie help'a w max'ie.

 

hindus >

Ten duzy render na Burtonie 2500(no overclocking) nie renderował się zbyt długo. Z liczeniem VRay irradiance map cos około 20minut.

 

Morfeusz >

Mój model nie jest zbyt dokładnym odbiciem oryginału. Po Twoim meshu widze, że się naprawde starasz. Zderzak przód/tył już wygląda prawdziwiej od mojego )))

 

Właśnie sobie obejrzałem LOR'a, jest zajebisty. Jeden kolo, a taki wypas...

 

Pzdr,

TG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne naprawdę, lezy na pulpicie :D Może powiesz jak to sie robi że nie widać co jest pod samochodem. Jest tak na twoim renderze, ta ciemność pod autem po prawej strony od przedniego koła.

 

PS. Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne naprawdę, lezy na pulpicie :D Może powiesz jak to sie robi że nie widać co jest pod samochodem. Jest tak na twoim renderze, ta ciemność pod autem po prawej strony od przedniego koła.

 

PS. Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thanks everyone ))

 

lonek16 ->

Przy wlotach w zderzaku są takie czarne elementy, których nie chciało mi się modelować...

 

Seo000->

Żeby było tak "czarno" pod samochodem, zrobiłem czarną podłogę w Porsche i flip'nąłem do zewnątrz. Wtedy GI bierzę ten czarny materiał pod uwagę przy kalkulacji i jest dużo ciemniej niż bez podłogi.

 

Pawelkos->

Zagłębienia nie ma, ale oświetlenie specular tak śmiesznie się rozkłada w tym ujęciu.))

 

Marcin_ps ->

Nawiązując do prośby z PM, załączam materiał grilla z mojej sceny.

Brakującą bitmapę można sobie pobrać z posta wcześniej (44). )))

>

 

A tutaj małe movie, gdzie spróbowałem swoich sił z animacją samochodu w max'ie. Renderowało się toto z 37godzin(motion blur) i wyszło trochę bugów(GI, światła lamp przednich straciły kolor przy mblur).

Wciąż to studyjne środowisko, ale pracuje nad tym. ))

 

>

 

Pzdr,

TG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności