Jump to content

Morfeusz

Members
  • Posts

    131
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Wroclaw, Polska

Morfeusz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

Reputation

  1. Jaki był twój zamiar artystyczny? Chciałeś wyeksponować ścianę? Bo teraz tak wygląda, choć ujęcie sugerowało by, aby elementem wyeksponowanym był stół z krzesłami. W tej chwili ten kolor odciąga wzrok w prawą stronę. Sugerował bym dać po lewej jakiś inny akcent kolorystyczny, aby wyważyć scenę. Sugerował bym również dodać jakąś fakturę ścianom. Z innych rzeczy to render jest mdły. Proponuje podciągnąć nieco kontrast. Pozdrawiam
  2. Jeśli poprzednia strona firmowa wykorzystywała jakieś statystyki np. Google Analitics to i zapewne są dostępne statystyki rozdzielczości używanych przez odwiedzających dany serwis. W związku z czym rozmiar strony oparłbym na tych statystykach. Obecnie przyjęło się pracować w rozmiarze 960px (szerokość). Przytaczając statystyki własnych stron, najczęściej oglądane są przez użytkowników o rozdzielczości 1200x800px głównie Firefox i coraz częściej Chrome. Pozdrawiam
  3. Heja, myślę że pokrótce mam odpowiedz na twoje pytanie, ostatnio szukałem różnych informacji na temat webmasteringu i natknołęm się na poniższe opracowania: zarobki freelancera: http://www.internetmaker.pl/artykul/6303,1,zarobki_freelancera_czyli_sprzedaj_sie_drozej.html warsztat freelancera: http://www.internetmaker.pl/artykul/3127,4,warsztat_freelancera.html Ps. Nie mogę zgodzić się z ola-f, psucie rynku to nic dobrego. Nawiasem mówiąc zawsze się znajdą pracodawcy którzy będą chcieli abyś projekt wykonał za pół darmo, a najlepiej żebyś w ogóle nie brał pieniędzy, na ogół tacy klienci lądują u pseudo webmasterów, którzy nie mają pojęcia że trzeba opłacać wszelkiego rodzaju rachunki (licencje, soft, życie). Dziwi mnie w ogóle fakt, jak można marnować swój czas za tak niskie pieniądze. Zresztą nie wiem czy już był taki wątek na forum, ale na ten temat można by napisać wiele. Pozdrawiam;) Życzę powodzenia we wkraczaniu na rynek web designu...
  4. Nie lubię słodzić, ale to jest naprawdę świetne... Zdecydowanie front... Świetna kolorystyka, kompozycja, klimat ;)
  5. Hi! Ładnie Ci to wyszło (poprawiłbym jednak stopy). Jeśli chodzi o problemy z plikiem, spróbuj stworzyć nowy plik i użyj funkcji marge. Pościągaj geometrie z tamtego pliku. No i proponuję wyłączać podgląd turbo smootha w viewporcie. Pozdrawiam ;)
  6. Heja Ach uprzedziłeś mnie... Tak jak poprzednik wspomniał, aby twoja praca pojawiła się na forum musi zostać zaakceptowana przez moderatora (czasami moderator może ją przeoczyć pod natłokiem ilości, sugeruje w tym przypadku usunięcie i ponowne załączenie pracy, ale zanim to zrobisz odczekaj 4 dni) No i jak umieszczasz prace musisz zaznaczyć jeszcze tę opcję na samym dole dotycząca praw autorskich itp, jest zwinięta. Pozdrawiam ;)
  7. Witam Nowy modelik pierwszy post. Mój koncept postaci z gry Team Fortress Heavy Weapons Guy
  8. Heja Kostka i podstawka to byla tak na szybciusio zrobiona, zeby model jkaoś zaprezentowac, w zasadzie moglem nie pokazywac ich, no i napewno bym jeszcze scial poly z podstawki. Szczerze nie patrzyłem czy sie tiltuje, podalem tylko mozliwy sposob zanimowania gasienicy Tak czy siak dzieki za komentarze i sugestje
  9. Heja Gąsienice były by modyfikowane programowo, czyli tekstura była by przesuwana programowo co by dawało efekt ruchu. Ps. Kruku --> Co masz na myśli pisząc "nie oszczędne textury jak na taki LP" Pozdro ;)
  10. Heja mpta; plasti --> nie, nie ma tam oczu, myślałem nad tym ale stwierdziłem jednak że ich nie będzie psdmag --> Za dobrze nie widać ale właśnie ten mózg pływa w 'garalecie' , niestety nie udało mi się osiągnąć bardziej widocznego efektu cieczy (brak umiejętności)
  11. Witam Oto kolejna pracka. Zasadniczo nie przychodzi mi nic do napisania, także tylko zapraszam do oglądania. grafika w większym formacie Pozdrawiam ;) Brain Storm
  12. Witam! Postanowiłem się pobawić w game art zatem najprawdopodobnie co jakiś czas będę tu wrzucał jakieś pracki. Pozdrawiam ;) Wall-e Mój Koncept postaci Heavy Weapons Guy z gry Team Fortress [11.11.09]
  13. Heja. dobrze że wracasz ;) Ps. Widzę że używasz dużo 'turbo smotha', ale w viewporcie nie musisz mieć go cały czas włączonego (to spowalnia interakcje), wystarczy że włączysz zagęszczanie siatki podczas renderingu Pozdrawiam ;)
  14. Heja, chyba się nie poddałeś? Jedziesz dalej!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy