gordon13 Napisano 20 Kwiecień 2003 Share Napisano 20 Kwiecień 2003 cześć mam 2 pytanka -jak przypisać danemu obiektowi np. box\'owi kształt jakiegoś spline\'a -jak dodać punkty na krawędzi jakiejś figury edytując ją Edit Mesh\\vortex czy jakoś tak. Z góry dzieki.[soczek] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Karawan Napisano 20 Kwiecień 2003 Share Napisano 20 Kwiecień 2003 ee nie wiem - moze przez boolean ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robczan Napisano 20 Kwiecień 2003 Share Napisano 20 Kwiecień 2003 co do 1. problemu : do tego sluzy modyfikator PathDeform co do 2. problemu : poprubuj z CUT. pozdrawiam, robczan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cousken Napisano 22 Kwiecień 2003 Share Napisano 22 Kwiecień 2003 Hmm dodac vertexy? Bo to chyba sa te punkty :) Ja to robie poprzez Weld, albo target Weld. ( z angielskiego spawanie) Bardzo przydatne narzedzie jak sie ma jakis organiczny model j brzydkie punkty wychodza tu i tam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alcor Napisano 23 Kwiecień 2003 Share Napisano 23 Kwiecień 2003 poprawka: weld odejmuje vertexy a nie dodaje (bo majac 2 wierzcholki po zweldowaniu o3mujesz 1, a wiec 2 + x = 1 x = 1 - 2 x = - 1, gdzie widzimy ze zmienna \"x\" - w tym wypadku charakterystyczna funkcji weld, jest zmienną, zawsze ujemną) co do pierwszego pytania: mam na ten temat tutka, jak chcesz to napisz, wysle Ci, bo nie wiem czy jest u Adka (chyba nie ma). pozdrufka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się