Napisano 20 Kwiecień 200321 l cześć mam 2 pytanka -jak przypisać danemu obiektowi np. box\'owi kształt jakiegoś spline\'a -jak dodać punkty na krawędzi jakiejś figury edytując ją Edit Mesh\\vortex czy jakoś tak. Z góry dzieki.[soczek]
Napisano 20 Kwiecień 200321 l co do 1. problemu : do tego sluzy modyfikator PathDeform co do 2. problemu : poprubuj z CUT. pozdrawiam, robczan.
Napisano 22 Kwiecień 200321 l Hmm dodac vertexy? Bo to chyba sa te punkty :) Ja to robie poprzez Weld, albo target Weld. ( z angielskiego spawanie) Bardzo przydatne narzedzie jak sie ma jakis organiczny model j brzydkie punkty wychodza tu i tam :)
Napisano 23 Kwiecień 200321 l poprawka: weld odejmuje vertexy a nie dodaje (bo majac 2 wierzcholki po zweldowaniu o3mujesz 1, a wiec 2 + x = 1 x = 1 - 2 x = - 1, gdzie widzimy ze zmienna \"x\" - w tym wypadku charakterystyczna funkcji weld, jest zmienną, zawsze ujemną) co do pierwszego pytania: mam na ten temat tutka, jak chcesz to napisz, wysle Ci, bo nie wiem czy jest u Adka (chyba nie ma). pozdrufka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto