Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

cześć mam 2 pytanka

-jak przypisać danemu obiektowi np. box\'owi kształt jakiegoś spline\'a

-jak dodać punkty na krawędzi jakiejś figury edytując ją Edit Mesh\\vortex czy jakoś tak.

Z góry dzieki.[soczek]

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ee nie wiem - moze przez boolean ?

Napisano

co do 1. problemu : do tego sluzy modyfikator PathDeform

co do 2. problemu : poprubuj z CUT.

 

pozdrawiam, robczan.

Napisano

Hmm dodac vertexy? Bo to chyba sa te punkty :) Ja to robie poprzez Weld, albo target Weld. ( z angielskiego spawanie) Bardzo przydatne narzedzie jak sie ma jakis organiczny model j brzydkie punkty wychodza tu i tam :)

Napisano

poprawka: weld odejmuje vertexy a nie dodaje

(bo majac 2 wierzcholki po zweldowaniu o3mujesz 1, a wiec

2 + x = 1

x = 1 - 2

x = - 1,

gdzie widzimy ze zmienna \"x\" - w tym wypadku charakterystyczna funkcji weld, jest zmienną, zawsze ujemną)

 

 

co do pierwszego pytania: mam na ten temat tutka, jak chcesz to napisz, wysle Ci, bo nie wiem czy jest u Adka (chyba nie ma).

 

pozdrufka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności