domel31 Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Oki panowie mam sciane jako jeden caly polygon (dosc duzy) mam 2 textury. Pierwsza to textura cegiel, drugi TGA to texturka grafity na bialym tle jak to zrobic aby nalozyc sobie fajnie texturke cegiel na polygon a w dowolnym miejscu wzucic grafity (oczywiscie samo grafity bez tego bialego) aby bylo widac ze to jest na tym murze i aby to w miare realistycznie wygladalo. Dzieki Wielkie ps. Najlepiej w miare prosto mi napisac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illy Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 zrob drugi plik dla graffiti, zrob jego sylwetke tak zeby to biale bylo czarne, a cale graffiti biale [taka maska jakby], robisz material blend, w jeden slot wsadzasz cegly w drugi mask map a w mask map te 2 textury grafiti [oryginal i maske] Link to comment Share on other sites More sharing options...
domel31 Posted January 25, 2005 Author Share Posted January 25, 2005 No jest pewien problem bo w jednym pliku tga mam piekne grafity kolorowe po zrobieniu tak jak piszesz pokazuje mi sie tylko zarys tego logo w szarym kolorze. A gdzie prawdziwe logo moze sa jakies opcje?? w sumie patrzylem sie i szukalem ale nic nie znalazlem. :( POMOCY Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonejm Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 w photoshopie albo czyms takim przerabiasz graffiti na czarno biale , zapisujesz jako osobny plik no i potem tworzysz material blend z ustawieniami tak jak na ostatnim obrazku tu masz to : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now