Napisano 24 Styczeń 200520 l Oki panowie mam sciane jako jeden caly polygon (dosc duzy) mam 2 textury. Pierwsza to textura cegiel, drugi TGA to texturka grafity na bialym tle jak to zrobic aby nalozyc sobie fajnie texturke cegiel na polygon a w dowolnym miejscu wzucic grafity (oczywiscie samo grafity bez tego bialego) aby bylo widac ze to jest na tym murze i aby to w miare realistycznie wygladalo. Dzieki Wielkie ps. Najlepiej w miare prosto mi napisac.
Napisano 24 Styczeń 200520 l zrob drugi plik dla graffiti, zrob jego sylwetke tak zeby to biale bylo czarne, a cale graffiti biale [taka maska jakby], robisz material blend, w jeden slot wsadzasz cegly w drugi mask map a w mask map te 2 textury grafiti [oryginal i maske]
Napisano 25 Styczeń 200520 l Autor No jest pewien problem bo w jednym pliku tga mam piekne grafity kolorowe po zrobieniu tak jak piszesz pokazuje mi sie tylko zarys tego logo w szarym kolorze. A gdzie prawdziwe logo moze sa jakies opcje?? w sumie patrzylem sie i szukalem ale nic nie znalazlem. :( POMOCY
Napisano 25 Styczeń 200520 l w photoshopie albo czyms takim przerabiasz graffiti na czarno biale , zapisujesz jako osobny plik no i potem tworzysz material blend z ustawieniami tak jak na ostatnim obrazku tu masz to :
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto