Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc, mam pytanie jak zrobic szklo w 3ds max 5, zrobilem stolik szklany no i dobra widac przez niego podloge. Jednak zrobilem okno dalem taki sam material i nie widac co jest za oknem , albo jak biore kamere ustawiam tak ze jest za oknem (zeby bylo widac co jest w sordku pokoju ) i jest czarny obraz po zrenderowaniu... prosze o pomoc -.-

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 5,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja jak próbuje robić powierzchnie szklaną głównie używam reytrece nie wiem czy dobrze napisałem ale to jest w edytorze materiałów i tam musirz popróbować jestem poczatkujący może ta rada da ci coś niewiem :)

Napisano
  • Autor
ja jak próbuje robić powierzchnie szklaną głównie używam reytrece nie wiem czy dobrze napisałem ale to jest w edytorze materiałów i tam musirz popróbować jestem poczatkujący może ta rada da ci coś niewiem :)

 

Wiem tez uzywam ale jak dla mnie to tylko jest imitacja szkla, potrzebuje szkla jak normalne szklo... zeby jak biore widok z kamery to bylo widac co jest za np. oknem ~

Napisano

Pewnie twoja "szyba" jest planem, bez grubosci. Uzyj cienkiego boxa - powinno byc dobrze.

Napisano
  • Autor
Pewnie twoja "szyba" jest planem, bez grubosci. Uzyj cienkiego boxa - powinno byc dobrze.

 

Wlasnie zrobilem boxa, w tym rzecz ze nie jest dobrze o_O.

Napisano

A może jak robisz tą szybe to za oknem po prostu nic nie ma ;]. Podloge zrobiłeś?? Jak nie to będzie tylko enviroment a enviroment(czy jakoś tak) jak się go nie ustawi to jest czarny ;]. I wtedy przy renderze masz czarne tło... Ale może się myle

Napisano
  • Autor
A może jak robisz tą szybe to za oknem po prostu nic nie ma ;]. Podloge zrobiłeś?? Jak nie to będzie tylko enviroment a enviroment(czy jakoś tak) jak się go nie ustawi to jest czarny ;]. I wtedy przy renderze masz czarne tło... Ale może się myle

 

Nie no wlasnie zrobilem tlo w enviroment, ale przez szybe nie widac tla po renderingu, podloge widac przez stolik... a przes okno nie -.- Ale jak chce wziac zeby kawera szla przez szklo to jest czarny obraz... ;/

Napisano

Niemożliwe że raytrace nie działa. Coś robisz nie tak. Jak się robi czarne "coś" zamiast przeźroczystości to znaczy że coś jednak masz źle zrobione. Skoro na stoliku działa to niemozliwe że nagle szyba z tym samym materiałem wali bugi. Może uzyj 2faced material w scianach?? nie wiem co to moze byc innego Hmm.

Napisano
  • Autor
Niemożliwe że raytrace nie działa. Coś robisz nie tak. Jak się robi czarne "coś" zamiast przeźroczystości to znaczy że coś jednak masz źle zrobione. Skoro na stoliku działa to niemozliwe że nagle szyba z tym samym materiałem wali bugi. Może uzyj 2faced material w scianach?? nie wiem co to moze byc innego Hmm.

 

Moze wlasnie cos w tych sciankach bo dalem szybke ze stolika na okno i tlo zrobilem, i z kamerki ta szyba tzn. okno jest biale jak sciany -.-

Napisano

dokładnie miałem ten sam problem, ale udało się tworzysz teksture raytrace, ustawiasz difuse color na biały i transparency na 80% i powinno być

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności