Napisano 25 Styczeń 200520 l witam! jak obiecalem zalaczam moja pierwsza prace. po zabawie z Rhino odrazu pierwszego wieczora zrobilem cos takiego. jest w prawdzie tutorial ale od czegos trzeba zaczac. powiedzcie mi tylko jak to mozna fajnie upiekrzyc i zrenderowac w rhino zeby wygladala jak najrealistyczniej. tylko tym razem bardzo prosze o wskazowki w wresji "dla debila" bo ja naprawde jestem total amator i nie mam pojecia wiekszosci operacji w programie. wielkie dzieki tomson P.S. juz robie nastepna felge moze nawet z opona i renderingiem jak mi pomozecie. jeszcze raz dzieki za wszelkie info!!!!!
Napisano 25 Styczeń 200520 l proponuje wyeksportować to do innego programu 3d który ma bardziej zaawansowany render niz rhino
Napisano 29 Styczeń 200520 l jesli taki render cie zadowala to daj znac... podam ci wszystkie szczegoly sceny. ustawienia swiatel, materialu ... i parametrow renderu Rhino 3 SR3 + Flamingo (render w rhino)
Napisano 30 Styczeń 200520 l Autor zipper o to mi wlasnie chodzilo. jakbys mi napisal co i jak bylbym wdzieczny. a propos zaje....... felga :)