Jump to content

zipper

Members
  • Content Count

    829
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About zipper

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/23/1984

City (optional)

  • Miasto
    Walbrzych
  1. witam pamietaj zeby zanim wygenerujesz normal mape zrobic sobie uv check ... jesli wszystko gra to po zrobieniu normala w zbrushu kliknij opcje "flip vertical" bo max interpretuje je troche inaczej. wazne zebys tez przy generowaniu mapy mial zaznaczona opcje "tangent" bo inaczej normal w maxie bedzie widoczny tylko po jednej stronie modelu ... a druga bedzie cala czarna :) w razie problemow zalacz screena z pokazanym problemem to latwiej bedzie cos wiecej powiedziec. hope it helps ... PS. wypukla to ok ... ale wpukla znaczy sie wklesła ? ;) pozdrawiam
  2. zeby rhino mogl trzymac continuity ... musi miec do czego :) czyli przynajmniej jedna z krzywych z ktorych chcesz stworzyc kolejnego surfa musi byc edge'm jakiegos istniejacego surfa ... wtedy zawsze bedziesz mial opcje keep curvature i tangency :) pozdrawiam edit : zawsze mozesz pozniej sprobowac "match surf" :)
  3. bardzo przyjemnie to zaczelo wygladac ... pozdrawiam i gratuluje ;]
  4. zipper

    Problem z Texturami

    nie jestem na bierzaco jesli chodzi o v-raya pod rhino ... ale sama praca z teksturami ... materialami ... a zwlaszcza z mapowaniem i teksturowaniem obiektow jest znacznie przyjemniejsza w kazdym innym sofcie :) polecam 3dmax w jakiejkolwiek wersji ... i tak bedzie lepszy niz rhino. pozdrawiam
  5. znacznie lepiej ... :) postaraj sie dokladnie obejzec obiekt ktory modelujesz ... prawda ze predzej zobaczy to ktos kto patrzy z boku ... ale wciaz ... :) wszystko przychodzi z czasem pozdrawiam
  6. to napewno kwestia kadru i moze pozy ... ale wyglada dosc posepnie ... dodasz jej troche seksu ... i napewno bedzie wygladac slicznie ... bo model wyszedl ci rewelacyjny ... no i dziewcze tez urodziwe :) respect pozdrawiam
  7. "Nie wiem w jaki sposób miało by to pomóc. Eh.. poprawiłem to dosyć siermiężnie." Jedyne co moze powodowac taki efekt to bledy przy meshowaniu ... zmien ustawienia w mesh&units chocby o 0.01 i powinno byc ok ... tyle to ma wspolnego :)
  8. do mnie tez jakos bardziej przemawia ciemna strona mocy ... bardzo elegancko sie prezentowalo autko w tym kolorze ... gratuluje modelu
  9. zeet ... ladnie ;] jeszcze swiatlem mozna wiele nadgonic ;] pozdro
  10. moze sprobuj na wodzie odwrocic bumpa(negative) ... pierwszy plan faktycznie okrutnie odbiega od reszty sceny ... pozdrawiam
  11. oo ... a taki mi teraz przyszlo do glowy ... moze moglbys zrobic jakis maly tutorialek zeby naswietlic nam jak wogole sie zabrac do takiego rigu ... ? pozdrawiam :)
  12. jest pieknie ... uwazaj tylko na to co sam zwrociles uwage ... w pewnym momencie ... jak tak dlubiesz i dlubiesz ... to zaczyna byc coraz gorzej zamiast coraz lepiej ... :) she needs hair ... definately pozdrawiam i czekam na wiecej :D
  13. jak widac bylo na referkach ... nie kazda gejsza jest sliczna ... a raczej tylko niewielka czesc jest w jakikolwiek sposob atrakcyjna ... takze trudno ... :) sprobuj jeszcze zmienic oswietlenie .. .bo na screenie z viewportu bryla wyglada znacznie ciekawiej ... pozdrawiam
  14. z tym oswietleniem i detalem zaczyna wygladac naprawde fajnie ... mam nadzieje ze nie poprzestaniesz na clay'u i zrobisz ladne texturki :) pozdrawiam i zycze powodzenia hindus: forgive please ... : > (to byl cytat z killerow 2oje :) - pozdrawiam ;]
  15. oooo :o !!! czemu dopiero teraz to znalazlem ! ? naprawde rewelacja ... takie rigi widzialem w show real absolwentow VFS - vancouver film school .... bardzo dobrze to wyglada ... czekam jeszcze na testy pierwszych bardziej skomplikowanych animacji ... pozdrawiam i gratuluje
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy