tulman Napisano 25 Styczeń 2005 Napisano 25 Styczeń 2005 witam! jak obiecalem zalaczam moja pierwsza prace. po zabawie z Rhino odrazu pierwszego wieczora zrobilem cos takiego. jest w prawdzie tutorial ale od czegos trzeba zaczac. powiedzcie mi tylko jak to mozna fajnie upiekrzyc i zrenderowac w rhino zeby wygladala jak najrealistyczniej. tylko tym razem bardzo prosze o wskazowki w wresji "dla debila" bo ja naprawde jestem total amator i nie mam pojecia wiekszosci operacji w programie. wielkie dzieki tomson P.S. juz robie nastepna felge moze nawet z opona i renderingiem jak mi pomozecie. jeszcze raz dzieki za wszelkie info!!!!!
sikham Napisano 25 Styczeń 2005 Napisano 25 Styczeń 2005 proponuje wyeksportować to do innego programu 3d który ma bardziej zaawansowany render niz rhino
zipper Napisano 29 Styczeń 2005 Napisano 29 Styczeń 2005 jesli taki render cie zadowala to daj znac... podam ci wszystkie szczegoly sceny. ustawienia swiatel, materialu ... i parametrow renderu Rhino 3 SR3 + Flamingo (render w rhino)
tulman Napisano 30 Styczeń 2005 Autor Napisano 30 Styczeń 2005 zipper o to mi wlasnie chodzilo. jakbys mi napisal co i jak bylbym wdzieczny. a propos zaje....... felga :)
zipper Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 ok ... powrocilem :) sorry ze tak dlugo to trwalo ... ale mia kilkumiesieczna chyba przerwe w zabawie z rhino ...i co nieco mi sie pozapominalo ... zaczynajac od poczatku ... 1) podstawowa sprawa jest oswietlenie sceny ... przyklad w miare poprawnego oswietlenia dajacego przyzwoite rezultaty masz na screenie nr1:) 2) ustawienie materialu ... rzeczy na ktore trzeba zwrocic najwieksza uwage jesli chodzi o materialy we flamingo to "reflective finish"(odbicie otoczenia) i "highlights" (odbicia swiatla) - przyklad jakiegos tam sreberka masz na screenie numer 2 3) ustawienie enviroment (bo wiadomo wszem i wobec ze odbijajace obiekty wygladaja dobrze jedynie wtedy jesli maja co odbijac :) tutaj zaczyna sie zabawa... - przy ustawieniu standardowym enviroment (planar) otrzymujesz efekt jak na rysunku 3/a (nieciekawie) - przy ustawieniu standardowym "spherical mapping" (potrzebnym do wiekszosci scen) otrzymujesz efekt 3/b (tez nieciekawie) - po skorygowaniu wyswietlania mapy "envy" w sposob zalaczony ... otrzymujesz efekt 3/c ... chyba najciekawszy :) to chyba wszystko ... reszta to juz tylko zabawa z oswietleniem ... materialami ... i wlasnym doswiadczeniem acha... jak jestes ciekawy ... to takie fajne miekkie cienie generuje swiatlo "rectangular light" w polaczeniu z opcja soft shadows w "properities" renderu :) pozdrawiam i zycze powodzenia ... daj znac jak ida proby i pokaz pierwsze rezultaty :)
zipper Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 ustawienie reszty + przyklad ... zapomnialem ze obrazki juz sie duze nie laduja :)
tulman Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 dzieki wielkie za podpowiedzi. wszystko fajnie ale nie mam chyba flamingo. Mam Rhino 2.0 oraz Rhino 3.0 Ewaluacja. Flamingo to chyba dodatek i jakbys dal mi namiar na niego to bylbym wdzieczny. Jeszcze raz dzieki (o to mi chodzilo) Pozdrawiam P.S. Jak tylko cos bede mial to tu umieszcze
Bzyku Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 nic wiecej tylko http://flamingo3d.com/ a alternatywnie http://rhino3d.com/ jak wolisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się