kuba333 Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 Chciałbym sobie zrobić plugin do 3DStudio Max 6. Czego potrzebuję, aby go zrobić? Np. mam gotowe obiekty, i chcę je dodać w całość jako plugin, żeby potem dodawać je z listy. Z góry thx.
Gość jagi Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 a to do tego trzeba robic plug-iny ? :P jesli chcesz pisac wtyczki do max-a to musisz znac c++ i miec SDK max-a...
Baldack Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 ja myslalem ze w maxscritps sie pluginy robi ale ja sie nie znam
kuba333 Napisano 28 Styczeń 2005 Autor Napisano 28 Styczeń 2005 W MaxScript robi się SKRYPTY, które różnią się od pluginów
kurt_hectic Napisano 29 Styczeń 2005 Napisano 29 Styczeń 2005 Kuba, chcesz, robic pluginy, czy ustawiać obiekty pod guzikami- to 2 różne rzeczy...pluginy tzreba programować- ciężka sprawa, a żeby obiekt był pod guzikiem,,,napewno prościej to zrobic...ale nie wiem jak :D- idź koniecznie do : maxsript- na forum, tam Ci pomogą :D
VGT Napisano 30 Styczeń 2005 Napisano 30 Styczeń 2005 Jeżeli chcesz np. stworzyć własne dodatkowe "standard primitives" da się to zrobić maxscriptem. W help'ie do maxscripta poszukaj działu "how to - practical examples" a w nim: "How To ... Create Scripted Geometry Plug-in" Jest tam gotowy skrypt razem z opisem step-by-step dodający nowy obiekt do max'a (co prawda do osobnej zakladki ale nic nie stoi na przeszkodzie aby go dodac do 'standard primitives'). Dawniej z tego korzystałem i zapewniam, że działa, choć tworzenie takich obiektów jest dosyć mozolne.
Gość Amras Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 moze i mozolne, ale na pewno pozniej moze bardzo ułatwić prace, i zwiększyc szybkosc tworzenia całej sceny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się