Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym sobie zrobić plugin do 3DStudio Max 6. Czego potrzebuję, aby go zrobić? Np. mam gotowe obiekty, i chcę je dodać w całość jako plugin, żeby potem dodawać je z listy. Z góry thx.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a to do tego trzeba robic plug-iny ? :P jesli chcesz pisac wtyczki do max-a to musisz znac c++ i miec SDK max-a...

Napisano

Kuba, chcesz, robic pluginy, czy ustawiać obiekty pod guzikami- to 2 różne rzeczy...pluginy tzreba programować- ciężka sprawa, a żeby obiekt był pod guzikiem,,,napewno prościej to zrobic...ale nie wiem jak :D- idź koniecznie do : maxsript- na forum, tam Ci pomogą :D

Napisano

Jeżeli chcesz np. stworzyć własne dodatkowe "standard primitives" da się to zrobić maxscriptem.

 

W help'ie do maxscripta poszukaj działu "how to - practical examples" a w nim:

"How To ... Create Scripted Geometry Plug-in"

 

Jest tam gotowy skrypt razem z opisem step-by-step dodający nowy obiekt do max'a (co prawda do osobnej zakladki ale nic nie stoi na przeszkodzie aby go dodac do 'standard primitives'). Dawniej z tego korzystałem i zapewniam, że działa, choć tworzenie takich obiektów jest dosyć mozolne.

Gość Amras
Napisano

moze i mozolne, ale na pewno pozniej moze bardzo ułatwić prace, i zwiększyc szybkosc tworzenia całej sceny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności