Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym sobie zrobić plugin do 3DStudio Max 6. Czego potrzebuję, aby go zrobić? Np. mam gotowe obiekty, i chcę je dodać w całość jako plugin, żeby potem dodawać je z listy. Z góry thx.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a to do tego trzeba robic plug-iny ? :P jesli chcesz pisac wtyczki do max-a to musisz znac c++ i miec SDK max-a...

Napisano

Kuba, chcesz, robic pluginy, czy ustawiać obiekty pod guzikami- to 2 różne rzeczy...pluginy tzreba programować- ciężka sprawa, a żeby obiekt był pod guzikiem,,,napewno prościej to zrobic...ale nie wiem jak :D- idź koniecznie do : maxsript- na forum, tam Ci pomogą :D

Napisano

Jeżeli chcesz np. stworzyć własne dodatkowe "standard primitives" da się to zrobić maxscriptem.

 

W help'ie do maxscripta poszukaj działu "how to - practical examples" a w nim:

"How To ... Create Scripted Geometry Plug-in"

 

Jest tam gotowy skrypt razem z opisem step-by-step dodający nowy obiekt do max'a (co prawda do osobnej zakladki ale nic nie stoi na przeszkodzie aby go dodac do 'standard primitives'). Dawniej z tego korzystałem i zapewniam, że działa, choć tworzenie takich obiektów jest dosyć mozolne.

Napisano

moze i mozolne, ale na pewno pozniej moze bardzo ułatwić prace, i zwiększyc szybkosc tworzenia całej sceny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności