Napisano 28 Styczeń 200520 l Chciałbym sobie zrobić plugin do 3DStudio Max 6. Czego potrzebuję, aby go zrobić? Np. mam gotowe obiekty, i chcę je dodać w całość jako plugin, żeby potem dodawać je z listy. Z góry thx.
Napisano 28 Styczeń 200520 l a to do tego trzeba robic plug-iny ? :P jesli chcesz pisac wtyczki do max-a to musisz znac c++ i miec SDK max-a...
Napisano 29 Styczeń 200520 l Kuba, chcesz, robic pluginy, czy ustawiać obiekty pod guzikami- to 2 różne rzeczy...pluginy tzreba programować- ciężka sprawa, a żeby obiekt był pod guzikiem,,,napewno prościej to zrobic...ale nie wiem jak :D- idź koniecznie do : maxsript- na forum, tam Ci pomogą :D
Napisano 30 Styczeń 200520 l Jeżeli chcesz np. stworzyć własne dodatkowe "standard primitives" da się to zrobić maxscriptem. W help'ie do maxscripta poszukaj działu "how to - practical examples" a w nim: "How To ... Create Scripted Geometry Plug-in" Jest tam gotowy skrypt razem z opisem step-by-step dodający nowy obiekt do max'a (co prawda do osobnej zakladki ale nic nie stoi na przeszkodzie aby go dodac do 'standard primitives'). Dawniej z tego korzystałem i zapewniam, że działa, choć tworzenie takich obiektów jest dosyć mozolne.
Napisano 7 Luty 200520 l moze i mozolne, ale na pewno pozniej moze bardzo ułatwić prace, i zwiększyc szybkosc tworzenia całej sceny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto