klaster Napisano 21 Kwiecień 2003 Napisano 21 Kwiecień 2003 witam 1 . chciałem powiedzieć ze mozna by bylo zrobić dział Modelowanie 2. rysuje linie na jednym zucie i chce przejsc na drugi zut, i teraz nie wiem bez przerwania przejsc do tego rugiego zutu lub z przerwaniem lecz zaczeciem tej samej lini. moze inaczej jak wy to robicie przerysowywanie z obrazka zarysowywania. bo ja nie potrafie dalej dojsc do szkieletu 3d. moze wykorzystujecie do tego skurty , poprostu nie wiem , oczekuje rady porady itd. robie z tych turtriali http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs124/car1.htm i nie wiem jak zrobić cos takiego a wychodzi mi cos takiego
Dr. eA Napisano 21 Kwiecień 2003 Napisano 21 Kwiecień 2003 1. Zut przez \"rz\":D 2. Jak zaznaczysz linie wejdz w sub-object i tam nasz cos takiego jak insert, bardzo wygodne narzedzie. 3. Pozdrawiam
klaster Napisano 21 Kwiecień 2003 Autor Napisano 21 Kwiecień 2003 zaznaczam i nima zaznaczam i jest ale nie ma insert , robie jeszcze raz od nowa rysuje zaznaczam i ni ma nie wiem z czego wy kozystacie , pytałem sie jak przelaczyc na top tak by bylo widać texture , odpowiedz dostałem tak skomplikowana ze zrob to potem zrob tamto jescze tamto i bedzie a to bylo calkiem proste po przeczytaniu z jednego artykulu ale tego nie potrafie znalesc wiec prosze nie mowcie mi jak do sredniaka bo dopiero zaczynam wiec ..... troche mnie poniosło ale was by tez poniosło , za co sorks.
STANEK Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 1. Jeżeli chcesz kontynuować rysowanie lini w innym rzucie to używaj opcji \"create line\" i łączenie wierzchołków \"fuse\". 2. Jeżeli chcesz wyświetlać teksturę to przed nałożeniem jej zaznacz \"show map in viewport\".(niebieskobiały kwadracik w material editor) Pozdrawiam.
NeZik Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 powiem Ci ja tesh mam z tym problem wogole meczylem sie z tym i nadal nie umiem ale taka dola novicjuszy :/
klaster Napisano 22 Kwiecień 2003 Autor Napisano 22 Kwiecień 2003 a jak właczyc ta opcje bo klikam i nie chce sie włączyć?? a zapomniałem ze urzywam wwersji 4.26. no ta poczatkujacy ma zawsze wielkie problemy
VGT Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 Zależy, którą opcję: fuse - możesz ją zastosować w trybie sub-object, vertex, gdy masz wybrane dwa lub więcej wierzchołków. create line - wystarczy wejść do dowolnego z trybów sub-object, wtedy bedziesz mógł rysować kolejną linię, która jednak będzie \"zawierać się\" w tym spline\'ie, który wcześniej wybrałeś. Spline\'y to ciężki kawałek chleba, ale da sie to ugryźć, więc powodzenia.
STANEK Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 tak jak wyżej: 1. miej zaznaczone \"vertex\"(trzy niebieskie kropeczki) w tej opcji możesz używać i \"create line\" i \"fuse\".Jeżeli w jednym viewporcie stworzyłeś kawałek lini to przeskakuj do drugiego okna i twórz dalej - po czym zlicuj dwa wierzchołki(nie musi być równo) ,zaznacz je i kliknij \"fuse\".Sam robiłem tego tutka i przy tej technice będzie trochę zachodu ale powinno ci wyjść.(gdy używasz \" create line\" nie zapomnij jej później wyłączać.) Pozdrawiam i Powodzenia. [jupi]
klaster Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 no dobra ale nie czytałes pierwszego posta. pytałem sie jak to zrobic a pozatym pisałęm czy sa jakies skruty klawiszowe do przechodzenia pomiedzy oknami , jak przejsc do nastepnego okna nie przerywajac , ???????????????? odpada klikanie na dane okno bo wtedy punkt tworzy sie gdzie indziej. ludzie zróbcie dział modelaowanie , to by bylo pomocne dla poczatkujacych
VGT Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 Ten temat już pod tym adresem poruszano: http://max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=3469 Tak, jak tam napisałem - spline\'a rysujesz w dwóch wymiarach (trzeci zawsze będzie miał wartość \"0\"). Dopiero po narysownaniu spline\'a w trybie sub-object korygujesz trzecią współrzędną. Gdy będzesz chciał w trakcie rysowania spline przejść do innego okna - zawsze przerwie :( A co do skrótów klawiszowych to czywiście, że są: F - front L - left R - right K - back T - top B - bottom P - perspective U - user C - camera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się