Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

1 . chciałem powiedzieć ze mozna by bylo zrobić dział Modelowanie

2. rysuje linie na jednym zucie i chce przejsc na drugi zut, i teraz nie wiem bez przerwania przejsc do tego rugiego zutu lub z przerwaniem lecz zaczeciem tej samej lini. moze inaczej jak wy to robicie przerysowywanie z obrazka zarysowywania. bo ja nie potrafie dalej dojsc do szkieletu 3d. moze wykorzystujecie do tego skurty , poprostu nie wiem , oczekuje rady porady itd. robie z tych turtriali http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs124/car1.htm i nie wiem jak zrobić cos takiego pic2.gif a wychodzi mi cos takiego 1.jpg

 

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Zut przez \"rz\":D

2. Jak zaznaczysz linie wejdz w sub-object i tam nasz cos takiego jak insert, bardzo wygodne narzedzie.

3. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

zaznaczam i nima zaznaczam i jest ale nie ma insert , robie jeszcze raz od nowa rysuje zaznaczam i ni ma

nie wiem z czego wy kozystacie , pytałem sie jak przelaczyc na top tak by bylo widać texture , odpowiedz dostałem tak skomplikowana ze zrob to potem zrob tamto jescze tamto i bedzie a to bylo calkiem proste po przeczytaniu z jednego artykulu ale tego nie potrafie znalesc wiec prosze nie mowcie mi jak do sredniaka bo dopiero zaczynam wiec .....

troche mnie poniosło ale was by tez poniosło , za co sorks.

Napisano

1. Jeżeli chcesz kontynuować rysowanie lini w innym rzucie to używaj opcji \"create line\" i łączenie wierzchołków \"fuse\".

2. Jeżeli chcesz wyświetlać teksturę to przed nałożeniem jej zaznacz \"show map in viewport\".(niebieskobiały kwadracik w material editor)

Pozdrawiam.

Napisano

powiem Ci ja tesh mam z tym problem wogole meczylem sie z tym i nadal nie umiem ale taka dola novicjuszy :/

Napisano
  • Autor

a jak właczyc ta opcje bo klikam i nie chce sie włączyć??

a zapomniałem ze urzywam wwersji 4.26.

no ta poczatkujacy ma zawsze wielkie problemy

Napisano

Zależy, którą opcję:

 

fuse - możesz ją zastosować w trybie sub-object, vertex, gdy masz wybrane dwa lub więcej wierzchołków.

 

create line - wystarczy wejść do dowolnego z trybów sub-object, wtedy bedziesz mógł rysować kolejną linię, która jednak będzie \"zawierać się\" w tym spline\'ie, który wcześniej wybrałeś.

 

Spline\'y to ciężki kawałek chleba, ale da sie to ugryźć, więc powodzenia.

Napisano

tak jak wyżej:

1. miej zaznaczone \"vertex\"(trzy niebieskie kropeczki) w tej opcji możesz używać i \"create line\" i \"fuse\".Jeżeli w jednym viewporcie stworzyłeś kawałek lini to przeskakuj do drugiego okna i twórz dalej - po czym zlicuj dwa wierzchołki(nie musi być równo) ,zaznacz je i kliknij \"fuse\".Sam robiłem tego tutka i przy tej technice będzie trochę zachodu ale powinno ci wyjść.(gdy używasz \" create line\" nie zapomnij jej później wyłączać.)

Pozdrawiam i Powodzenia.

[jupi]

Napisano
  • Autor

no dobra ale nie czytałes pierwszego posta. pytałem sie jak to zrobic a pozatym pisałęm czy sa jakies skruty klawiszowe do przechodzenia pomiedzy oknami ,

jak przejsc do nastepnego okna nie przerywajac , ????????????????

odpada klikanie na dane okno bo wtedy punkt tworzy sie gdzie indziej. ludzie zróbcie dział modelaowanie , to by bylo pomocne dla poczatkujacych

 

Napisano

Ten temat już pod tym adresem poruszano:

http://max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=3469

 

Tak, jak tam napisałem - spline\'a rysujesz w dwóch wymiarach (trzeci zawsze będzie miał wartość \"0\"). Dopiero po narysownaniu spline\'a w trybie sub-object korygujesz trzecią współrzędną.

 

Gdy będzesz chciał w trakcie rysowania spline przejść do innego okna - zawsze przerwie :(

 

A co do skrótów klawiszowych to czywiście, że są:

F - front

L - left

R - right

K - back

T - top

B - bottom

P - perspective

U - user

C - camera

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności