Napisano 21 Kwiecień 200322 l witam 1 . chciałem powiedzieć ze mozna by bylo zrobić dział Modelowanie 2. rysuje linie na jednym zucie i chce przejsc na drugi zut, i teraz nie wiem bez przerwania przejsc do tego rugiego zutu lub z przerwaniem lecz zaczeciem tej samej lini. moze inaczej jak wy to robicie przerysowywanie z obrazka zarysowywania. bo ja nie potrafie dalej dojsc do szkieletu 3d. moze wykorzystujecie do tego skurty , poprostu nie wiem , oczekuje rady porady itd. robie z tych turtriali http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs124/car1.htm i nie wiem jak zrobić cos takiego a wychodzi mi cos takiego
Napisano 21 Kwiecień 200322 l 1. Zut przez \"rz\":D 2. Jak zaznaczysz linie wejdz w sub-object i tam nasz cos takiego jak insert, bardzo wygodne narzedzie. 3. Pozdrawiam
Napisano 21 Kwiecień 200322 l Autor zaznaczam i nima zaznaczam i jest ale nie ma insert , robie jeszcze raz od nowa rysuje zaznaczam i ni ma nie wiem z czego wy kozystacie , pytałem sie jak przelaczyc na top tak by bylo widać texture , odpowiedz dostałem tak skomplikowana ze zrob to potem zrob tamto jescze tamto i bedzie a to bylo calkiem proste po przeczytaniu z jednego artykulu ale tego nie potrafie znalesc wiec prosze nie mowcie mi jak do sredniaka bo dopiero zaczynam wiec ..... troche mnie poniosło ale was by tez poniosło , za co sorks.
Napisano 22 Kwiecień 200322 l 1. Jeżeli chcesz kontynuować rysowanie lini w innym rzucie to używaj opcji \"create line\" i łączenie wierzchołków \"fuse\". 2. Jeżeli chcesz wyświetlać teksturę to przed nałożeniem jej zaznacz \"show map in viewport\".(niebieskobiały kwadracik w material editor) Pozdrawiam.
Napisano 22 Kwiecień 200322 l powiem Ci ja tesh mam z tym problem wogole meczylem sie z tym i nadal nie umiem ale taka dola novicjuszy :/
Napisano 22 Kwiecień 200322 l Autor a jak właczyc ta opcje bo klikam i nie chce sie włączyć?? a zapomniałem ze urzywam wwersji 4.26. no ta poczatkujacy ma zawsze wielkie problemy
Napisano 22 Kwiecień 200322 l Zależy, którą opcję: fuse - możesz ją zastosować w trybie sub-object, vertex, gdy masz wybrane dwa lub więcej wierzchołków. create line - wystarczy wejść do dowolnego z trybów sub-object, wtedy bedziesz mógł rysować kolejną linię, która jednak będzie \"zawierać się\" w tym spline\'ie, który wcześniej wybrałeś. Spline\'y to ciężki kawałek chleba, ale da sie to ugryźć, więc powodzenia.
Napisano 22 Kwiecień 200322 l tak jak wyżej: 1. miej zaznaczone \"vertex\"(trzy niebieskie kropeczki) w tej opcji możesz używać i \"create line\" i \"fuse\".Jeżeli w jednym viewporcie stworzyłeś kawałek lini to przeskakuj do drugiego okna i twórz dalej - po czym zlicuj dwa wierzchołki(nie musi być równo) ,zaznacz je i kliknij \"fuse\".Sam robiłem tego tutka i przy tej technice będzie trochę zachodu ale powinno ci wyjść.(gdy używasz \" create line\" nie zapomnij jej później wyłączać.) Pozdrawiam i Powodzenia. [jupi]
Napisano 23 Kwiecień 200321 l Autor no dobra ale nie czytałes pierwszego posta. pytałem sie jak to zrobic a pozatym pisałęm czy sa jakies skruty klawiszowe do przechodzenia pomiedzy oknami , jak przejsc do nastepnego okna nie przerywajac , ???????????????? odpada klikanie na dane okno bo wtedy punkt tworzy sie gdzie indziej. ludzie zróbcie dział modelaowanie , to by bylo pomocne dla poczatkujacych
Napisano 23 Kwiecień 200321 l Ten temat już pod tym adresem poruszano: http://max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=3469 Tak, jak tam napisałem - spline\'a rysujesz w dwóch wymiarach (trzeci zawsze będzie miał wartość \"0\"). Dopiero po narysownaniu spline\'a w trybie sub-object korygujesz trzecią współrzędną. Gdy będzesz chciał w trakcie rysowania spline przejść do innego okna - zawsze przerwie :( A co do skrótów klawiszowych to czywiście, że są: F - front L - left R - right K - back T - top B - bottom P - perspective U - user C - camera
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto