Skocz do zawartości

pomuzcie mi lamerowi


klaster

Rekomendowane odpowiedzi

witam

1 . chciałem powiedzieć ze mozna by bylo zrobić dział Modelowanie

2. rysuje linie na jednym zucie i chce przejsc na drugi zut, i teraz nie wiem bez przerwania przejsc do tego rugiego zutu lub z przerwaniem lecz zaczeciem tej samej lini. moze inaczej jak wy to robicie przerysowywanie z obrazka zarysowywania. bo ja nie potrafie dalej dojsc do szkieletu 3d. moze wykorzystujecie do tego skurty , poprostu nie wiem , oczekuje rady porady itd. robie z tych turtriali http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs124/car1.htm i nie wiem jak zrobić cos takiego pic2.gif a wychodzi mi cos takiego 1.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zaznaczam i nima zaznaczam i jest ale nie ma insert , robie jeszcze raz od nowa rysuje zaznaczam i ni ma

nie wiem z czego wy kozystacie , pytałem sie jak przelaczyc na top tak by bylo widać texture , odpowiedz dostałem tak skomplikowana ze zrob to potem zrob tamto jescze tamto i bedzie a to bylo calkiem proste po przeczytaniu z jednego artykulu ale tego nie potrafie znalesc wiec prosze nie mowcie mi jak do sredniaka bo dopiero zaczynam wiec .....

troche mnie poniosło ale was by tez poniosło , za co sorks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeżeli chcesz kontynuować rysowanie lini w innym rzucie to używaj opcji \"create line\" i łączenie wierzchołków \"fuse\".

2. Jeżeli chcesz wyświetlać teksturę to przed nałożeniem jej zaznacz \"show map in viewport\".(niebieskobiały kwadracik w material editor)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy, którą opcję:

 

fuse - możesz ją zastosować w trybie sub-object, vertex, gdy masz wybrane dwa lub więcej wierzchołków.

 

create line - wystarczy wejść do dowolnego z trybów sub-object, wtedy bedziesz mógł rysować kolejną linię, która jednak będzie \"zawierać się\" w tym spline\'ie, który wcześniej wybrałeś.

 

Spline\'y to ciężki kawałek chleba, ale da sie to ugryźć, więc powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wyżej:

1. miej zaznaczone \"vertex\"(trzy niebieskie kropeczki) w tej opcji możesz używać i \"create line\" i \"fuse\".Jeżeli w jednym viewporcie stworzyłeś kawałek lini to przeskakuj do drugiego okna i twórz dalej - po czym zlicuj dwa wierzchołki(nie musi być równo) ,zaznacz je i kliknij \"fuse\".Sam robiłem tego tutka i przy tej technice będzie trochę zachodu ale powinno ci wyjść.(gdy używasz \" create line\" nie zapomnij jej później wyłączać.)

Pozdrawiam i Powodzenia.

[jupi]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra ale nie czytałes pierwszego posta. pytałem sie jak to zrobic a pozatym pisałęm czy sa jakies skruty klawiszowe do przechodzenia pomiedzy oknami ,

jak przejsc do nastepnego okna nie przerywajac , ????????????????

odpada klikanie na dane okno bo wtedy punkt tworzy sie gdzie indziej. ludzie zróbcie dział modelaowanie , to by bylo pomocne dla poczatkujacych

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten temat już pod tym adresem poruszano:

http://max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=3469

 

Tak, jak tam napisałem - spline\'a rysujesz w dwóch wymiarach (trzeci zawsze będzie miał wartość \"0\"). Dopiero po narysownaniu spline\'a w trybie sub-object korygujesz trzecią współrzędną.

 

Gdy będzesz chciał w trakcie rysowania spline przejść do innego okna - zawsze przerwie :(

 

A co do skrótów klawiszowych to czywiście, że są:

F - front

L - left

R - right

K - back

T - top

B - bottom

P - perspective

U - user

C - camera

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności