plukasz Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 ... myślałem o jakiejś lekturze. Co o tym sądzicie Helion
VGT Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 Ja posiadam tą książkę w swoich zasobach i powiem tak. Na temat tego, że książka jest do MAX\'a 4 absolutnie nie musisz sie przejmować. Zmiany w interfejsie są kosmetyczne. W narzędziach może większe, ale na tej zasadzie, że MAX 5 to cały MAX 4 + nowe narzędzia, więc cała wiedza wyniesiona z czwórki przyda się w piątce. A co do zakupu. Jeżeli faktycznie dopiero zaczynasz zabawę w 3D, to faktycznie na start chociaż jedna książka sie przydaje, żeby trochę MAX\'a liznąć. Potem większą wiedzę będziesz czerpał z tutoriali w necie.
Nimrod Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 Zgadzam się z przedmówcą chociaż nie posiadam tej pozycji, ale zaczynał pracować na czwórce a kupilem ksiazke do trojki i sie przydala :). Teraz przesiadlem sie na 5 i tez sa niewielkie zmiany wiec mozesz kupowac bez przeszkod. Druga sprawa to ile mozna sie z takich ksiazek na uczyc, ale to juz historia na innego posta :)
plukasz Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 ... jak mówicie że to nie robi różnicy i jedno się od drugiego się nie różni to którą bardziej mi polecicie. Pozycja 1 czy Pozycję 2. Lub może coś zupełnie innego. Bo nie mam zamaru wykawać niepotrzebnie kasy na całą biblioteke o 3Ds\'esiku, w których nic nie ma. To ma być jakaś książka, która da mi dobry start. Licze na was.[mruga]
VGT Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 Ja do MAX\'a mam już 5, albo 6 książek (pogubiłem się w liczeniu). Nie powiem Ci, którą z tych dwóch pozycji masz wybrać, gdyż pierwszej z nich jeszcze nie miałem okazji widzieć, ale naipszę tak: W zasadzie we wszystkich książkach, które kupiłem, są poruszane te same tematy, co najwyżej na różne sposoby. Każda książka stara się traktować o wszystkim, by być jak najbardziej uniwrsalna. Chyba niemożliwe jest zdobycie pozycji, która by, bardziej dogłębnie potraktowała konkretne aspekty grafiki. Jedyną pozycją, którą większość grafików wymienia w takim momencie, jest 3D Studio MAX 3 F/X, ale nakład jest wyczerpany i nie mogę tej książki nigdzie dorwać. W efekcie powyższej sytuacji z każdej kolejnej książki dowiaduję się coraz mniej nowych rzeczy. Więc moim zdaniem jest to dosyć obojętne, którą książkę wybierzesz. Sorki, za ten długi wywód - mam nadzieję, że nikt jeszcze nie zasnął :D
robczan Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 ja kupilem sobie , kolejno : \"po prosu 3ds max 4\" potem \"3ds max 4: techniki modelowania. BIBLIA\" a potem \"3d studio MAX 3 vademecum profesjonalisty\" dla mnie najlepsze jest vademecum, ale nie wiem czy calkowicie poczatkujacy sobie z nia poradzi, ja przed nia mialem \"po prostu\" i \"biblie\". najgorsze wrazenie zrobila na mnie biblia - nie kupuj. co do reszty - polecam P.S. ma ktos czarną ksiege animatora ???
plukasz Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 ... link ----> 3D Studio MAX. Czarna księga animatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się