Skocz do zawartości

[WIP: Animacja] Pomyłka Imperium.


zvirek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hmmm a do jakiej ty szkoły chodzisz ze masz takie fajne zad dom?? :D

 

troche te gwiazdy takie ni mrawe no i ta "gwiazda śmierci" musi być z******* duza jeżeli jest o połowe mniejsza od ziemi ;]... coś mi nie pasuje z proporcjami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrzebaliście szczególików na tej gwiazdzie śmierci, no i dobrze, ale to wogule nie wygląda jak ta gwiazda z filmu... Nawet ja to widze nie jestem żadnym fanem sagi. Tepiej już by wyglądała jakbyście przejechali ją takim star warsowym generatorem - nie pamiętam jak to się nazywa (taki plugin). Wygląda plstikowo, nie ma w niej życia (jakieś światła) jakieś dziwne białe ziarno - nie wem co to jest. Promień mógłby się zmniejszac perspektywicznie przy przybliżaniu do ziemi - wtedy byłoby odczucie odległośc - teraz nie ma. (dlatego proporcje wydają się fe.) Gwiazdy kiepskie, w miare podoba mi się ziemia (ale co to za dziwny niebieski gradient na obrzeżach???).

 

Reasumując - jak to animka na lekcje informy w ogólniaku, to zrobicie furrorę (tak mi się wydaje) ale jak to wasza praca dyplomowa nad którą pracujecie pół roku w jakiejś szkole grafiki, to...

 

No ale... dopracujcie szczegóły i nie będzie tak źle

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwiazda śmierci:

(już nie będę nic poprawiał, teraz będę poprawiał ziemie...)

 

Szkoła to akademia sztuk wizualnych (1 rok) ... mamy elementy 3d... Na razie w intelicadzie, ale ja bawię się lightwevem, bo mi jakoś bardziej pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze klatki już są. Poniżej jedna z nich. Będzie to prosta animacja. Moja pierwsza animka 3d. Cenię sobie bardziej animowanie niż modelowanie, wiec stawiam na jazdę kamery i „efekty”. Brak mi doświadczenia ale myślę, że będzie dobrze. Modeli nie będzie za dużo i za bardzo skomplikowanych bo liczy się dla mnie czas renderowania, a jak się okazało zabiera to czasu dużo. Komp nie nocuje już parę dni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze brzegi tego promienia (?) powinny byc bardziej rozmazane, bo teraz wyglada jakby to bylo poprowadzone szklana rurka. oprocz tego mysle ze to powinno jeszcze bardziej oswietlac statek (swiatlo bardziej bialawe, nie az tak niebieskie).

gwiazd nie powinno byc widac wogle, bo jak robisz zdjecie jasnego objekto na tle gwiezdnego nieba, to gwiazd nie widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze brzegi tego promienia (?) powinny byc bardziej rozmazane, bo teraz wyglada jakby to bylo poprowadzone szklana rurka. oprocz tego mysle ze to powinno jeszcze bardziej oswietlac statek (swiatlo bardziej bialawe, nie az tak niebieskie).

gwiazd nie powinno byc widac wogle, bo jak robisz zdjecie jasnego objekto na tle gwiezdnego nieba, to gwiazd nie widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... poprawilem rozswietlenie na jasniejszy niebieski (co prwda akurat w dodanym obrazku tego nie widac, heh, (w animacji to swatlo mruga)). promien chyba zostnie taki jaki jest. Co do gwiazd to jestem zmuszony do pozostawienia ich w spokoju bo w tym miejscu kamera bardzo dynamicznie sie porusza a gwazdy daja odniesie, w przeciwnym wypadku wydawaloby sie ze to nie kamera sie kreci a planeta smierci..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności