Hindus Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 Nie ma znaczenia czy Sweep1 czy Sweep2 :( Wzdłóż niebieskiej zielona - czemu taka szczelinia sie robi ?
SansSerif Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 juz sie chyba o to pytales? to wylacznie wina niskich ustawien renderingu viewportu. w preferencjach masz ustwienia "mesh" ktore odpowiadaja za konwersje nurbs do mesha by moc wyswietlic na ekranie podglad. jesli jednak to blad siatki nurbs to zwieksz dokladnosc (zmniejszajac wartosci) "precision" w preferencjach.
Bzyku Napisano 4 Luty 2005 Napisano 4 Luty 2005 a jak dasz join to nie bedzie dziury i tyle :) niepatrz sie na shading tylko na edgesy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się