Dibo Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 Jak zrobic prawdziwe szkło? Próbowałem tutek z kielichem ze strony spluterfish, zamiast kielicha wzielem waze. Wszystko ok tylko za duzo odbic! Waza przypomina bardziej lustro niz szklo. Co musze przestawic, wylaczyc, bo chce cos do wazy wlozyc a przez te lustrzane odbicia tła nic nie bedzie widac co jest w środku.
Pablo Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 no zmniejsz wartosc przy reflect w maps... pzodr
Dibo Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 z Brazil glass koncowy efekt jest identyczny (a nawet gorszy). Poza tym zrobiłem waze która jest do połowy pełna odbicia sprawiaja wrazenie jakby była cała pełna
Dibo Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Przykladowy render. Umiescilem w srodku ogien i do polowy wylalem woskiem, teraz spelnia role gromnicy i nawet po zmniejszeniu reflect do 0 nic nie pomoglo - szklo dalej zachowuje sie jak soczewka (lupa)
Dibo Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 kolejny render (Sorki ze bez ceini i wogóle, ale to nie jest najwazniejsze)
fotoas Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 IRQ pokombinuj.. daj 40 refleks w ray serwerze ustaw na 3-4 ustaw swiatla w scenie i obiety co moge powiedziec.. na sieci pelno tutoriali szkla do brazila az wstyd cos wiecej pisac www.googla.com.pl wpisz glass + brazil
barm Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 proszszszsz http://fictionsports.se/wiscosity/tutorial002.asp troche uwagi podczas robienia wzkazane
Kveldulv Napisano 23 Maj 2003 Napisano 23 Maj 2003 barm, fajny link. Właśnie się zastanawiałem jak można zrobić Prism Effect, a tu akurat fajnie jest pokazane. :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się