Hindus Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 Dlaczego gdy wyexportuje jakiś obiekt spod rhino do maxa to czesto zdarza sie takie cos ze na niektóre mesh'e musze dać modyfikator normal+filp bo jest obrócony w drugą strone ?
WToreK Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 Pownienes zanalizowac normalne powierzchni w rhino czy sa w zadanym kierunku. Powinno pomoc... a moze sie myle? :]
zipper Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 nie mylisz sie ... :) rhino widzi wszstko tak samo nie zaleznie w ktora strone sa "directions" "normals" czy jak kto woli ... roznica w rhino jest tylko przy boolenach. Po wyexportowaniu do maxa natomiast ... wzystko co bylo zle poobracane jest niewidoczne :) mozna to uratowac materialem "Double sided" albo wyexportowac jeszcze raz po uprzenim sprawdzeniu "normalsow" pozdrawiam i przepraszam jesli namieszalem w glowach ale jestem chory i nie mysle :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się